Djwik Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 (endret) ja har da gått til innkjøp av enda en e39 skal godt gjøres å eie bare 1 kjøpte bilen i går av ErikSimo her på forumet planen er å få den tilbake på veien igjen hadde den på eu kontrol i dag var ikke så alt for ille egentlig ting som må gjøres bytte forstillingsdeler(Gjort) bytte indre og ytre endeledd og tannstangmansjetter(gjort) bytte fjærer bak(gjort) sveise 15cm med rust i bunn(gjort) bytte skiver og klosser foran(gjort) bytte bremserør bak (gjort) bytte begge abs sensorer foran(gjort) bytte høyre fram dør(gjort) bytte venstre forskjerm(gjort) bytte panser lås wire(gjort) montere micro bryter og lås i koffertlokk(delvis gjort) fikse pixel feil i instrument(bestilt silver ribbon cable) skaffe ny nøkkel med fjernkontrol bytte innsugsbelg(gjort) og så til selve bilen er en 97 mod e39 523ia sedan i montrealblau har org. hella facelift lykter foran og bak innvendig er den typisk norsk og slitt ble overhalt topp og bytta topp pakning i oktober i fjor ikke kjørt siden Endret Juni 26, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Eu lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Har ikke fått gjort så veldig mye med denne bilen enda Men har fått skifta den ene døra og panserlås wire til nå Er fortsatt endel i gjen Skal få begynt på denne når jeg har fått deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 har funnet ut at pixel feilen i instrumentet kommer å går når jeg hadde den på eu kontroll var den nesten uleselig mens i dag hvar den helt strøken og alt hvar tydlig rare greier men blir til at jeg ovehaller displayet mulig at jeg også tar multi. displayet i radioen i samme slengen noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre med bilen som vil gjøre den atraktiv uten om å reparere feilene og eu godkjenne den planen jeg har for denne foreløpig er holde den i orginal stand og ikke skru på en masse dyrt tull som ingen liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Er mulig å koble sub rett på orginal anelegget i denne bilen signal kabel er lagt opp ferdig så trenger bare å legge opp strøm baki Har demontert interiøret for og ta rust i gulv samt bytte fjærer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 rusta som jeg må sveise ikke den verste rusta jeg har vert borti er jo også bare flate plater så det blir lett vint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 ja da har endel av delene kommet bestilte alle delene fra www.autoteile-goede.de betalt 3300,- ink frakt og mva til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 denne bilen er nå tatt inn i garasjen å begynt på demontering av forstillings deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 forstillinga og bremser foran er nå skiftet er nå i gang med fjærene bak bilde er kommer senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 har nå fått bytta fortillingsdeler, bremser foran og fjærer bak har ikke noe bilde av det etter som pappa har gjort det mens jeg har vert på jobb også fikk jeg vasket bilen i går da er litt som gjenstår da å bytte bremserør bak, sveise 3-4 rust hull og fikse litt små ting så er bilen klar for 4 hjulskontroll og eu kontroll synes det er rart at alle de bilene jeg har byttet fjærer bak på blir så høye bak er vel fordi fjærene er nye nå har jeg ikke noe interiør i denne bilen akkurat nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 har ikke vert så mye aktivitet på denne bilen i det siste annet en at jeg har tatt deler fra den å brukt på den rød 523en min som jeg har vert ganske opptatt med i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 skal monteres i beige skinn i bilen ettervert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 rust sveising på begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 har nå fått kjørt bilen inn på det nye verkstedet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 utrolig pen bil fått jobbet på den idet siste da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå