norbakken Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en kassettholder som skal stå i rommet foran gearstanga. Legger ved et eksempelbilde av kassettholderen. Og så skulle jeg hatt orange blinklys foran og på sidene. Noen som kan hjelpe?
ESveen Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Ring på denne? Har ligget en stund, så kan sikkert gi ett bud. Synes designet passer jeg. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40590701
norbakken Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 Takk for tipset ESveen, den er på vei i posten Men er det noen av dere som har ramma som skal stå rundt/over klokka?
bmwmaxi Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Jeg har klokke og ramme + sikkert noe mere. Du får ta deg en tur med bilen så vi får prøvd klokka. Bor i Asker. Glasse på den klokka du har der står feil vei (tallene skal være lyse og det rundt mørkt).
beianmotorsport Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Jeg har slik kassettholder, har vell også blinklys mener jeg.
bmwmaxi Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Har muligens coden til spilleren din også, hvis du sender meg hele serienr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå