Simenkvissel Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Koblet tur\retur feil på oljefilterhuset? lurt å sjekke før du starter opp monsteret igjen Tror ikke det? Men skal se etter jg;)
BB454BB Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 du har koblet rett på oljefilterhuset ditt...skal love deg du hadde merket om det var koblet feil.
|Ole| Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 du har koblet rett på oljefilterhuset ditt...skal love deg du hadde merket om det var koblet feil. Dirty gjorde jo ikkje det før kjølern sprakk...
BB454BB Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 spør ///MPower hva som skjedde når han koblet feil du..
Lamek Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Hoooooopp.. Jeg har sett en teaser fra benkinga.. fyttehælvette for en lyd:-)
Simenkvissel Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Hoooooopp.. Jeg har sett en teaser fra benkinga.. fyttehælvette for en lyd:-) Ja tror det ble bra jg:)
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Hoooooopp.. Jeg har sett en teaser fra benkinga.. fyttehælvette for en lyd:-) Hvooooor??!!!
Lamek Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Få den på navbenk slik at du får riktig måling nå hehe.. eller så får du finne noen voksne svigemødre å mputte i bagasjerommet:-)
Simenkvissel Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Etter en del kjøleproblemer på rudskogen fredag så ble det en kort gatebil helg på mg:/ men etter å testa bilen litt fredag. Så virker det som dette kan bli en artig bil neste sesong;) med bare 0,3bar ladetrykk. Så gikk breisladdsvingen greit på sjettegir:) så få opp ladetrykket på nærmer 1bar. Så tenker jeg detta blir stas:) så nå er det bare å smi å bygge om litt. Å vente på september treffet:)
Dirty Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Morro å høre jeg sleit også med kjøling brukte e28 535 radiator Nå bruker jeg en HPO radiator og en Volvo V70 vifte, tempen er aldri over 90 grader. Dog blir det jo endel varmere med Turbo motorer men. jeg brukte 5 gir i langsvingen sist jeg var på skogen uten pustehjelp og med 5trinnskasse vel og merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå