Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
du har koblet rett på oljefilterhuset ditt...skal love deg du hadde merket om det var koblet feil.

Dirty gjorde jo ikkje det før kjølern sprakk...

Skrevet

Få den på navbenk slik at du får riktig måling nå:-D hehe.. eller så får du finne noen voksne svigemødre å mputte i bagasjerommet:-)

Skrevet

Etter en del kjøleproblemer på rudskogen fredag så ble det en kort gatebil helg på mg:/ men etter å testa bilen litt fredag. Så virker det som dette kan bli en artig bil neste sesong;) med bare 0,3bar ladetrykk. Så gikk breisladdsvingen greit på sjettegir:) så få opp ladetrykket på nærmer 1bar. Så tenker jeg detta blir stas:) så nå er det bare å smi å bygge om litt. Å vente på september treffet:)

Skrevet

Morro å høre :)

jeg sleit også med kjøling brukte e28 535 radiator

Nå bruker jeg en HPO radiator og en Volvo V70 vifte, tempen er aldri over 90 grader.

Dog blir det jo endel varmere med Turbo motorer men.

jeg brukte 5 gir i langsvingen sist jeg var på skogen :)

uten pustehjelp og med 5trinnskasse vel og merke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...