Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Morro å høre :)

jeg sleit også med kjøling brukte e28 535 radiator

Nå bruker jeg en HPO radiator og en Volvo V70 vifte, tempen er aldri over 90 grader.

Dog blir det jo endel varmere med Turbo motorer men.

jeg brukte 5 gir i langsvingen sist jeg var på skogen :)

uten pustehjelp og med 5trinnskasse vel og merke

Ja skal sette i v70 vifte til september treffet:) pluss en liten radiator der registeret egentlig sitter. Så må det vel bli bra:) man er en artig motor:)

Skrevet
Lå bak deg noen runder i helga, så ut til å fungere veldig bra mtp effekten og kjørbarheten! Gleder meg til å se mer av denne og kjøringa di! :)

Mvh

Ja den virka å fungerte bra:) 200hk til så tenker jg det blir en grei drifte brakke;) var sterk på bunn. Men litt snau etter 4000rpm men det kommet seg til september treffet;)

Skrevet

har ikke vurdert kjøling bak? veldig mange som bruker det i rallycross og det kjøler visst veldig bra. kjører samma motor selv i e30 uten turbo med org vifte og det holder tempen min på ca 70 grader selv om det er varmt ute. må bruke det skikkelig for og få termostaten til og åpne på den.

Skrevet
har ikke vurdert kjøling bak? veldig mange som bruker det i rallycross og det kjøler visst veldig bra. kjører samma motor selv i e30 uten turbo med org vifte og det holder tempen min på ca 70 grader selv om det er varmt ute. må bruke det skikkelig for og få termostaten til og åpne på den.

Joda har tenkt å bygge om til det i vinter:) men gidder ikke begynne med det nå før september treffet:/ men kjøling bak er nok tingen tror jg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...