Staurbakk Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Hei jeg ønsker kjøp av Xenon lykter for bmw e46 sedan 1999 mod, noen som selger eller vet som selger, venligst ta kontakt:) Staurbakk
Staurbakk Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Det kan være en idè å nevne karosseritype og årsmodell. er det noe forskjell fra årstallene i sedan på lyktene?
awt Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Det er forskjell på før og etter faceliften som kom på 2002-modellene. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener på at selve lykten (ikke glasset) er lik på pre-facelift sedan og pre-facelift coupè.
Staurbakk Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Det er forskjell på før og etter faceliften som kom på 2002-modellene.Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener på at selve lykten (ikke glasset) er lik på pre-facelift sedan og pre-facelift coupè. Oh okei, har en Pre-facelift sedan med facelift frontfanger. Er det noe forskjell der?
knutsir Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Hei, Jeg har xenon-lykter til salgs... Kommer fra en 2000-modell touring, men passer også sedan (pre facelift). (for info: coupe-lykter passer ikke på sedan)
Staurbakk Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Hei,Jeg har xenon-lykter til salgs... Kommer fra en 2000-modell touring, men passer også sedan (pre facelift). (for info: coupe-lykter passer ikke på sedan) Okei, Hva skal du ha for dem? Bilde? Send på Staurbakk@Gmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå