Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille meg nye dekk (235/35-19), og lurer på hvilke av de to nevnte jeg skal velge...? Har også vurdert Fulda SportControl... Noen med erfaringer :-)?

Skrevet

Hadde hoppa glatt over nokian sommerdekk... etter min erfaring, så er det så som så. Vinterdekk derimot kan de :)

Hadde heller gått for Good Year f1 assymetric, vanvittig bra dekk til prisen (og ca samme/litt dyrere en nokian) Dette har jeg hatt veldig god erfaring med selv :)

Ellers så prøver jeg nå det nye falken fk453 (som igjen er litt billigere enn nokian), og det er veldig mye bedre en gamle 452, så spenende å se hvordan det er når det blir halvslitt. Det funker iallefall veldig bra til nå, både på tørt og vått føre.

Jeg hadde iallefall uansett valgt et dekk som ikke har v-mønster, da disse bråker mye mere :)

Skrevet

Har forstått det slik at Falken FK 452 fikk blandet kritikk, så blir spennende med FK 453! Synes det blir litt for usikkert mht. at dette er en ny modell... Har selv erfaring med Fulda SportControl, så mulig jeg går for dette dekket da. Er jo et greit pris/ytelses forhold... Bråk må jeg vel kanskje leve med uansett, siden det er snakk om 35 profil :-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...