Nitrius Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Tenkte å ta med bilen til et verksted for å forhøre meg om et par ting, og lurte på om noen her har anbefalinger av verksteder i Oslo området? Hørt mye godt om Alf Lie motor blant annet, og det er ikke langt unna vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Alf lie er bra, sønnen som driver der nå etter at alf gikk bort, ellers har du arne guldbrandsen i grenseveien. Jeg vil dog anbefale bertram bil på ensjø, dyktige og seriøse. Du har også gode rabatter der som feks Clube30meet medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Drar opp en litt gammel tråd her, men er Bertram Bil å anbefale for EU kontroll også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Mange som vil ta EU sjekk av min bil i hvert fall. Fått reklamehefter både fra bilia, guldbransen og mekonomen tror jeg det var. Fint om folk oppdaterer, for må ha min for sjekk og service før 31 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Anbefaler Jensen Auto service på Bjerke! God kompetanse på bmw og hyggelige på pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Virker som disse godt kjente verkstedene, betram, guldbrandsen osv... har mye å gjøre for tiden.Så blir en tur innom Jensen Auto imorgen, så får man håpe alt går bra. Ellers kom gjerne med flere forslag og anbefalinger. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Ble ikke noe EU kontroll enda, da jeg fortsatt har noen måneder igjen, men fikk orden på noen par andre ting hos Jensen Auto Service, og de kan helt klart anbefales igjen. Hyggelige og forståelsefulle folk, god service og fin pris. Leverte inn bilen tidlig igår, og fikk igjen bilen ved 3 tiden samme dag, sånt liker jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå