Gå til innhold

Budsjettcoilovers til E39 - hvem er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, nå har jeg googla, søkt osv osv. Jeg trenger litt tips til budsjettcoils til E39, jeg er ikke stinn av gryn så ikke kom og foreslå "legg mer penger i det" - fordi det kan jeg uansett ikke.

Jom, TA-T, FK AK-Street ? Hit me med deres erfaringer.

Er ingen banebil, er bruksbil så gidder ikke ende opp med en blodstiv bumpy dritt.

Skrevet

Da ville jeg ikke valgt noen av de.. da ville jeg ha spyttet i 1000/1500 ekstra og fått et mye bedre produkt. Vmaxx, AP f.eks

Skrevet

Du vist ikke lese du?

Så at du får tak i coilovers rundtom te ca 4k

Edit: skrev fjærer men mente coilovers, hvis du leter litt rundt på tilbud så finner du sett til ca 4-5k

Skrevet

"Du vist ikke lese du?"... Jaha? Han skrev han ville ha COILS, altså coilovers..Justerbart senkesett! Ikke fjærer.. Les selv a!

Han skriver også at han IKKE vil ha "blodstiv bumpy dritt"..Så hva forventer du å få av svar da? JOM,TA og AK street er blodstiv bumpy dritt. Hvis han kan vente en måned(på lønning f.eks) så får han jo råd til Vmaxx eller AP sine sett og det er jo mye bedre enn å kjøpe TA,JOM,AK street.

Skrevet

Kjøp FK Highsport hos Venommotorsport.co.uk, og be dem trekke fra 19% for GB moms. Da får du ok coilovere med greie Koni dempere til ca 4000,-. Evt kjøp Königsport for 1500,- mer som har justerbare Koni (blir ca det samme som KW V1).

Mange på dette forumet som kjører med Highsport iallefall;) Har det selv på e90'n min og det er fast og stivt uten og bumpe;)

Skrevet

Har du hørt med P&R, senking.no osv osv? kanskje de kan gi deg en god pris og råd :)

Ville vært litt forsiktig med BS bildeler.. Hørt mye negativt om de. Levere ikke, betaler ikke tilbake ved reklamasjon, feil vare, ingen svar ved feil osv

Skrevet

Det var vel slik jeg fryktet tråden ville bli. Jeg spurte vel igrunn om hvem av budget-coilsa som var best? Jeg vet de fleste suger, men et heltidsstudie gjør sitt på økonomien :P

EDIT: Jeg tror jeg kjøper ett oppsett med Lowtec jeg, 30/20 senk og nye dempere bør vel bli bra. Meg bekjent er vel lowtec et ganske greit merke og?

Skrevet

JOM Coilovers er billig og god kvalitet. Noen sier også at de er litt myke, sånn som org. dempere.

Trolltuning, m-teknikk og et par flere selger disse for 3500-4000kr.

Skrevet

har jom coilovers på min e39 sedan,

helt kurant, ikke for stiv, ikke for myk. dem siger mye dem første mnd, måtte justere opp min 3cm iløpet av 1-2 mnd.

dritten er at fjørene ruster fort siden alt ligger å gnisser.

Skrevet
har jom coilovers på min e39 sedan,

helt kurant, ikke for stiv, ikke for myk. dem siger mye dem første mnd, måtte justere opp min 3cm iløpet av 1-2 mnd.

dritten er at fjørene ruster fort siden alt ligger å gnisser.

Spray litt tektyllakk på :lol:

Skrevet

dem er sprayet med hulrom tectyl.

er fjørene som ruster der dem ligger imot hverandre ;) gnisser hele tiden der.

Skrevet
dem er sprayet med hulrom tectyl.

er fjørene som ruster der dem ligger imot hverandre ;) gnisser hele tiden der.

Hehe ja, forsto det! Var litt sarkasme i det jeg sa 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...