Sebgun1 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Får ikke opp panseret på min e39, Ingen motstand når jeg drar i spaken jeg skal åpne panseret med. Noen som har hatt samme problem og vet hva som må gjøres ?
mortenf Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Hmmm- her duger jo ikke gjetting særlig - får ikke opp panseret med det, men virker som wiren er av ? Har ikke helt peiling på hvordan du løser det. Beklager.
Robin L Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 min og røk. den er skjøtet ved dempertårnet/ kupefilteret på førersiden om jeg husker rett. min røk inni bilen heldigvis så jeg kunne ta tak i den med tang, og få byttet den : )
adne95 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 har sett at flere av de ryker, kan jo stemme med at du ikke har noen motstand.. som turbolag sier, prøv å nappe den ut i nyrene. er vel kanskje lettere om den har ryki inni bilen og kan dras ut med tang, som space-ace sier?
Sebgun1 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Takk for tipsene. Har fått det opp nå, var heldigvis ryket inni hos meg og så fekk den opp med tang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå