Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Er ute etter noe STIVT bak på bilen min... Å etter litt spørring og skikking på vekt osv på nettet så ser jeg at feks kit til en 320 har Feks 1200kg akselvekt bak mens M3 har 1000kg... Er da et 320 kit "200kg" stivere bak om dere skjønner?? Har hatt endel supersport men husker ikke hvor stivt det var... Men masse billig kit er jo kjent for å være STIVT og ubehagelig.... Akkurat det jeg trenger noen som har no tips? Tenkte kanskje prøve et tuningart kit fra parts and retards eller bytte kitet jeg vant på Valle hovin hos schmiedmann i et Coupe kit for å prøve bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 http://www.ebay.com/itm/Megan-Racing-Eu ... c1&vxp=mtr Hva med dette? Virker stivt å bra. Ikke akkurat det billigste men helt grei pris for coilovers med hardhet og topplagre med camberjustering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 tuningart er ihvertfall ikke stift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Har Vmaxx Sport på min. Ta ut hjelpefjæra foran og justeringskoppen bak så er det stivt nok til at man blir lei etterhvert EDIT: Hvorfor ikke kjøpe "dyrt" sett hvor du kan justere hardheten? Sett den til hardest så er vel det (u)brukbart. Eventuelt bare kappa metallstenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har Vmaxx Sport på min. Ta ut hjelpefjæra foran og justeringskoppen bak så er det stivt nok til at man blir lei etterhvert EDIT: Hvorfor ikke kjøpe "dyrt" sett hvor du kan justere hardheten? Sett den til hardest så er vel det (u)brukbart. Eventuelt bare kappa metallstenger Jo vurderer det men bare så vanlige billige kit til Coupe har ca 200kg mer i akselvekt bak... Så tenkte kanskje di er stivere enn et uten hardhetsjustering til M3? Parts and retards har vmaxx extreme i bestilling hvertfall... Vurdert kw Men skulle helst hatt noe allerede Igår for å si det sånn... Kan ikke gi på omtrent uten at det subber nå... Noen som har prøvd supersport black evolution? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 riktignok e90 men jeg har billig jom greier på min. er ekstremt stiv i front uten hjelpefjører, men ræva er ikke så stiv. hvordan den er i forhold til "skikkelige" coilovers vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 riktignok e90 men jeg har billig jom greier på min. er ekstremt stiv i front uten hjelpefjører, men ræva er ikke så stiv. hvordan den er i forhold til "skikkelige" coilovers vet jeg ikke Oki en kompis har hatt ta tecnix på en golf 4 å det var helvetes stivt! Å en annen kompis har en sedan e46 med det samme å også jævlig stivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Bestilte supersport black evolution fra GS nå. Med hardhetsjustering! Å akselvekt som er høyere enn det som står på nå så da vill jeg tro det blir stivt nok! =) Billigere enn mye annet også pluss at jeg slipper vente i 2-3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Kan foreslå supersport black evolution med justerbare dempere nå etter å ha kjøpt å montert dette Ganske billig å bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ivrig86, ble den sykt stiv eller? skal montere mitt, hvis jeg finnner en plass å gjøre det, og kansje noen som faktisk kan det er ikke så sykt teknisk av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Ivrig86, ble den sykt stiv eller? skal montere mitt, hvis jeg finnner en plass å gjøre det, og kansje noen som faktisk kan det er ikke så sykt teknisk av meg. Nei langt ifra sykt stiv... har hatt masse 200sx med D2 å k sport osv å det rikker seg jo ikke en cm.. Hehe men ble mye stivere enn det FK som sto på. Hadde jeg giddi/hatt tid til å vente hadde jeg kjøpt spax eller KW men folk har jo ikke på lager! Håpløst spør du meg! Ryeng sin E60 er jo skamlav å subber ikke sier han... Så spax må hvertfall være STIVT!!! Hehe kan jo ha no med innpress osv å gjøre å men tror nok mye er stivere enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 mens jeg har noen som faktisk kan litt her 1 kjapt spørsmål, har en helt orginal e39 2003 model, har 255/30/18 dekk bak, og 225/35/18 fremme. skal instalere supersport black evolution med justerbare dempere nå, å lurer påå hvordan det bir med plass? har ikke noe særlig peiling merka at når jeg har jekk opp bilen så tar bak dekke i plasten innenfor dekket føltes det som. men det er kun når jeg jekker den helt opp. å blir disse veldig stive? er ikke så mye jeg får gjort nå siden jeg har kjøpt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Var ihvertfall en av forhandlerne som skrev i nettbutikken at black evo med hardhetsregulering (control +) ikke kan bli like stivt som vanlige justerbare black evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du har control+, ivrig86? Hva pris fikk du dem for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Var ihvertfall en av forhandlerne som skrev i nettbutikken at black evo med hardhetsregulering (control +) ikke kan bli like stivt som vanlige justerbare black evo. IKKE kan bli like stivt? Meninga med justerbare dempere er vell å få det stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå