Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Noen som har dette på bilene sine? Har bestilt det nå å får det i morgen tenker jeg så håper det blir STIVT!! Nå har jeg FK som det ikke engang er jsuteringsskål på bak, så nå blir det justeringsskåler og hardhetsjustering på demperne. Pluss at akselvekta på dette kitet er høyere enn det som står på bilen. Det burde være gode ods da =) Gleder meg til å få det på å forhåpentligvis være kvitt subbinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Vet at black evo uten hardhetsjustering er veldig stivt (kjører på dette selv), så antar at det ikke blir noe mykere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Vet at black evo uten hardhetsjustering er veldig stivt (kjører på dette selv), så antar at det ikke blir noe mykere hvertfall Okay det liker vi! =D Din er jo nokså lav å Nå subber det bare jeg gir på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Vet at black evo uten hardhetsjustering er veldig stivt (kjører på dette selv), så antar at det ikke blir noe mykere hvertfall Okay det liker vi! =D Din er jo nokså lav å Nå subber det bare jeg gir på litt Min er lav, bare uten fitment Da brenner du dobbelt så mye dekk ved hjulspinn, uøkonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Som lasseln sier, uten hardhetsjustering er ekstremt stivt (botna bak og 2cm igjen på gjengene fremme hos meg) så med justering blir nok pinnestivt, trur du blir kvitt subbinga, eventuelt gå litt ned på dekkdim.? Rå M3 du har forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Som lasseln sier, uten hardhetsjustering er ekstremt stivt (botna bak og 2cm igjen på gjengene fremme hos meg) så med justering blir nok pinnestivt, trur du blir kvitt subbinga, eventuelt gå litt ned på dekkdim.? Rå M3 du har forresten! Jeg kjører i bunn bak og uten hjelpefjæra forran, med 3cm igjen med gjenger, og det er grusomt stivt i front hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ja er uten tvil stivt som fy, nesten litt utrivlig å kjøre på disse veiene.. Blir forresten bilene deres å sjå på gs treffet i bud? Er såpass langt til østlandet at eg sjeldent får med meg treff der nede, hadde vore kjekt å sett litt fra bimmersmedlemmer der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg kommer nok ikke i år heller dessverre, men ingenting er sikkert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Link til dette kitet uten justering som dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Link til dette kitet uten justering som dere snakker om? Her er til din bil hvertfall fra Parts & Retards! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Hvis man kjøper et sett med coilovere til f.eks 3500 inkludert frakt. hvor mye må man plusse på for å få dem hjem? 25% moms + tollgebyr på ??? kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Høres veldig lovende ut jeg skal til bud ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Hvis man kjøper et sett med coilovere til f.eks 3500 inkludert frakt. hvor mye må man plusse på for å få dem hjem? 25% moms + tollgebyr på ??? kr? En rask beregning på toll.no sier at det er 0,- i toll, men mva på 25% tilkommer, noe som utgjør 875,-. Altså 4375,- er prisen du bør forvente å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Hvis man kjøper et sett med coilovere til f.eks 3500 inkludert frakt. hvor mye må man plusse på for å få dem hjem? 25% moms + tollgebyr på ??? kr? En rask beregning på toll.no sier at det er 0,- i toll, men mva på 25% tilkommer, noe som utgjør 875,-. Altså 4375,- er prisen du bør forvente å betale. alt over 200 kr skal vel betales noen kr for i fortolling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Hvis man kjøper et sett med coilovere til f.eks 3500 inkludert frakt. hvor mye må man plusse på for å få dem hjem? 25% moms + tollgebyr på ??? kr? En rask beregning på toll.no sier at det er 0,- i toll, men mva på 25% tilkommer, noe som utgjør 875,-. Altså 4375,- er prisen du bør forvente å betale. alt over 200 kr skal vel betales noen kr for i fortolling? Står på toll.no at det ikke er tollpliktig, men hva vet vel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå