Julianv Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Er vel ikke toll på bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Er vel ikke toll på bildeler? Nei, kun 25% mva og evt. gebyr til staten på et par hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Fikk montert Igår å bilen er relativt mye stivere nå ja! Har fortsatt på bumpstop for å være sikker da men nå står den i bånn både forran og bak... Litt lav bak syns jeg, setter seg vell mer i rompa på tørt så skal heise den litt bk etterpå å forran må hjelpefjærene av for der er den altfor høy. Hvertfall deilig å kunne tråkke på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hjelpefjæra stjeler vel 2,5 - 3 cm, så bare å fjerne. Bare husk at når du jekker opp bilen mister fjære spennet, så ta det pent når du jekker den ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Fikk montert Igår å bilen er relativt mye stivere nå ja! Har fortsatt på bumpstop for å være sikker da men nå står den i bånn både forran og bak... Litt lav bak syns jeg, setter seg vell mer i rompa på tørt så skal heise den litt bk etterpå å forran må hjelpefjærene av for der er den altfor høy.Hvertfall deilig å kunne tråkke på litt Kjøpte du de som heter Control+ fra Parts&retards? Etter hva jeg har lest om Supersport så er det ikke alle som syns det senker nok foran. Legger du ut bilde når du har tatt av hjelpefjær foran og senka den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Fikk montert Igår å bilen er relativt mye stivere nå ja! Har fortsatt på bumpstop for å være sikker da men nå står den i bånn både forran og bak... Litt lav bak syns jeg, setter seg vell mer i rompa på tørt så skal heise den litt bk etterpå å forran må hjelpefjærene av for der er den altfor høy.Hvertfall deilig å kunne tråkke på litt Kjøpte du de som heter Control+ fra Parts&retards? Etter hva jeg har lest om Supersport så er det ikke alle som syns det senker nok foran. Legger du ut bilde når du har tatt av hjelpefjær foran og senka den ferdig? Kjøpte fra GS... Der kalte di det bare super sport black evolution med justerbar stivhet på dempere. Bilen er lik høyde som før bare at det kan brukes forhåpentligvis hehe skulle gjerne hatt den lavere for show men vill kunne leke litt også uten at skjermer osv går men nå ligger toppen av dekket ca i flukt med skjermkanten høydemessig. Hadde det vært kun pusekjøringsbil så kunne jeg gjerne hatt skjermene en cm eller to lenger ned Kan forresten si at Supersport bumpstop (svarte legokloss halvmåner til å bygge oppover rundt dempersylinderen) er ikke noe å kjøpe! Etter en tur til Tønsberg igår hadde alle blitt ødelagt å detti av... Lå igjen to halve bare... Men powerflex sine gule er topp så må kjøpe et sett til med sånne Gammelt bilde men er ca sånn den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå