Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rust nede på dører. rust på bagasjeluke uling risting i rattet under nedbremsing da dette kan bety kast i skiver, ellers er e39 en rimelig skuddsikker bil.

Skrevet

M52 motoren har et elendig kjølesystem. Sjekk for lekkasjer i bunn av ekspansjonstanken, rundt termostathus og vannpumpe.

Ulyder i forstilling, som klakking i dumpler kan f.ex være dårlige casterstag.

Ellers ruster de som nevnt over her. Se også etter hvordan jekkfestene ser ut..

Mer å lese her

http://autopower.se/Guider/begagnatguiden/E39/

Skrevet
spør også selge om den bruker olje. Da m52 kan bli ganske tørste etter noen kilometer

Det er ikke vanlig, det er M54 som har den uvanen.

Skrevet
spør også selge om den bruker olje. Da m52 kan bli ganske tørste etter noen kilometer

Det er ikke vanlig, det er M54 som har den uvanen.

Både jeg og noen kompiser har M52 alle bruker olje.

Skrevet

Jepp, ikke uvanlig at m52 bruker olje, men TÜ:M54 motorene er ikke så mye å skryte av de heller. Sjekk også all elektronikk inne, bl.a vindubrytere da, disse vinduheismekansimene er noe dritt. Rust på dører kan byttes, ville vært litt mer nøye med på kanaler, spesielt rundt om jekkfester framme.

Forsiktig med automatkassa også, tidligere modell av e39 har hatt mye trøbbel med kassene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...