Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min e91 fusker når eg kjører på alt i fra 1000 - 2000rpm, går fint på tomgang, ikke lenge siden eg hadde av innsug for å se etter koksing og sot, åpent å fint der, ikke sett på egr ventlien, men vet ikke om den har noe å si på problemet, siden problemet helst kommer når det er pluss på gradestokken. På vinteren går den helt fint.

Så da lurer eg på om det kan vere luftmassemåleren?

Noen idéer der ute?

Setter pris på svar.

• 1 year later...
Skrevet

min e91 fusker når eg kjører på alt i fra 1000 - 2000rpm, går fint på tomgang, ikke lenge siden eg hadde av innsug for å se etter koksing og sot, åpent å fint der, ikke sett på egr ventlien, men vet ikke om den har noe å si på problemet, siden problemet helst kommer når det er pluss på gradestokken. På vinteren går den helt fint.

Så da lurer eg på om det kan vere luftmassemåleren?

Noen idéer der ute?

Setter pris på svar.

Jeg har samme problem. Fant du ut av det?

Skrevet

Hva slags motor har du? Få tatt deg en diagnose. Eneste som gir svaret.

Jeg hadde samme symptomer på min N46B20 (2007 318i) Først begynte det med fusking på ca. 2000 rpm og så ble det bare verre og verre. Til slutt begynte motorlampe å blinke. for så å lyse konstant gult. Kilometerstand: ca. 115.000km

Grunnen til dette på min var slitasje på valvetronicen som visst er et velkjent problem. Prislapp for fiks drøye 30.000.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...