fsundby1 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Noen som vet eller har tegninger til hva de forskjellige ledningene som kommer opp av gulvet og inn i stolen er?? Har gul kontakt på min bil orginalt, men har byttet seter å de skulle ha sort kontakt.forskjellige farger på kablene i de selfølgeli.trenger å vite hvilke farger som skal gå mot hverandre. noen som kan hjelpe?
lagunilla Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Hva trenger du hjelp med;)? Har nettop bygd min pre-facelift E39 til elektriske seter fra en facelift E39. Fikk alt av elektriske, varme og sensor matta til å funke. Den sorte kabelen får bare signaler, det går inn en vei, og ut en andre så det spiller ikke no rolle hvilken du av de gul/oransje ledningen du kobler til. Ikke glem å koble av batteriet! ;kr
fsundby1 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Har orginalt stor gul kontakt på min bil.kjøpte comfort stoler med sort kontakt.bestilte sort han kontakt fra ebay til begge sider.disse har andre farger enn det som står idag på min bil.hvilke farger er setevarme?sitte kontakt?hadde det vært farge mot farge hadde dette vært enkelt,men få kabler var lik.har trekt pluss og minus til kjøring av stolene.har også fådd beltestrammeren til å fungere men ikke varme og sitte funksjon mot dash airbag i orden.
fsundby1 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Hvilke farge har den som registrerer om det sitter noen i passasjer setet?
fsundby1 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Er det noen plass man kan finne ut hvilke som er hva på nettveller har du bare prøvd dæ frem?
lagunilla Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Siterer fra Otis, som hjalp meg gjennom dette. Han har uploada WDS på 4 gb. Ikke glem å takke han. https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFQmdDUWZUREFxaEk/edit?usp=sharingImage av WDS plate. Vil tro at de fleste image program kan åpne det eller "mounte" det. Til salgs:
lagunilla Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Klikk deg inn på lenken og last ned? Eller funker den ikke?
lagunilla Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Wierd.. Funker hos meg :/ https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFt ... sp=sharing
fsundby1 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Har fådd lastet det ned nu, men finner ikke rett program som kan åpne det.hvilket bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå