joggis Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 ser ut som du har en grei trekkbil! det dekkstativet på bilhengeren var heller ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Gjør nytta si den ja, dro med en gammel slapp Toyota 4 runner 2.4td i fjor og kan vel si denne er ett steg opp ja er himla greit å slippe å drasse alle hjula inni bilen, men blir studd likevel da det sjeldent holder med de 8 hjula jeg får i stativet Ellers så var jeg på dhb i Danmark i helga, bilen fungerte bra bortsett fra en liten ut kjøring, og mangel på hk. men ellers topp helg, fikk retta ut bilen da det stort sett var under den fikk det.. Noen Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det er så rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Takker ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 feteste 4-dørs e36en jeg noengang har sett!! Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Tusen takk ja nå er det bare å få klar til e30meet, må prøve å få tak i ei 4.10 utveksling, da 3.15 er nooooe slapt så om noen har ei 4.10 utveksling til 188 diff så si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ser meget bra ut denne e36en;) blir du å se på acr denne helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Nei blir litt langt å reise til acr desverre :/ men dukker nok opp på e30 meet Ett bilde til fra DHB Sånn bilen står nå, diffen trenger litt oppmerksomhet da splinsene på begge inngående aksler er renset :/ får håpe jeg får ordnet deler før e30 meet, hvis ikke får jeg sveise akslene fast i diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Da var man klar for e 30 meet i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Ser dere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 vi er der tidlig kveld i dag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Denne er så grom! gleder meg til å se den på banen på e30meet! og de norske flaggene er prikken over i'n altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Takker gleder meg selv til å kjøre nå, bare synd timene på jobb går veeeeeeldig seint nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå