Gå til innhold

GS sine felger og måten de legger på dekk.

DCA
 Share

Anbefalte innlegg

Har handlet meg ett sett 19" GS hypertrack. Nye vel og merke.

Virker som fargene på de ikke stemmer overens. Noen er mørkere og noen da lysere i senter.

Noen andre som har hatt disse problemene?

Samt at jeg fikk en ferdig kantkjørt felg (av dekkmaskinen), men der får jeg ny. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS sine felger blir vel laget i kina eller noe så vidt jeg har fått med meg.

Der blir de vel sikkert produsert i forskjellige parti, dvs. en uke, lager de en type felg, og en annen en annen type felg osv.... og når sirkelen kommer rundt, så er det den første igjen. da er det kanskje at du har fått felger fra forskjellig parti, og da kan jo fargenyansen variere fra parti til parti.

Men jeg syntes det er rart at de ikke sjekker dette når de legger på dekk. Jeg hadde ikke godtatt det på nye felger... iallefall om man så tydelig ser forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gs hypertrack en tid tilbake, stoor fargeforskjell, skulle nesten tru at felga foran var silvertrack, alle såg at det var stor forskjell.. Men eg brydde meg ikkje så gadd ikkje klage, solgte de tilslutt uansett :)

Ja har sett et slikt sett også, men trodde de hadde blandet silvertrack og hypertrack.(noe de tydeligvis ikke har) Mine har dog ikke så stor forskjell men har en bakfelg som er synlig mørkere enn de andre. (for intresserte selvfølgelig)

Litt rart de har solgt denne sorten syns jeg da men, de er jo billige samt blytunge så hva kan man forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...