aloebiz.net Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Har fått en sånn elm327 Bluetooth OBD II leser.. Men er jo bare android programmer folk snakker om?? Noen PC programmer som funker for å slette feilkoder på min E60 med denne? Airbaglampa mi begynte å lyse her om dagen helt uten videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Etter det eg veit, så finnest det ikkje pc-program som kan komunisere med bluetooth dingser for obd2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Når jeg kjøpte elm 327 bt så fulgte det med en cd med program for og bruke den på pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 9, 2020 Share Skrevet Mars 9, 2020 (endret) Gammel, men bumper denne. Er det noen PC program i dag som funker på BT ELM327? Eller må en satse på ELM327 kabel? Også hva slags program? Jeg prøver å få frem lambda grafer på både inn og ut -begge banker- samtidig. Noe jeg ikke har klart å få til med App på telefonen og BT ELM327... Har romstert litt rundt på programmene på denne siden, uten å finne noen gode svar: https://www.elmelectronics.com/help/obd/software/ Endret Mars 9, 2020 av Jan E-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet Mars 9, 2020 Share Skrevet Mars 9, 2020 Kast dritten og kjøpt en K+Dcan kabel. Alt som er "trådløst" har ingneting med en obd port å gjøre. Mister den 1 packet er modulen bricket og mest sansynlig ødelagt. Noe som ikke skjer med en kablet kontakt. K+Dcan kabel funker med flere program Feks INPA, ISTA D, ISTA P, DIS, SSS, Progman. osv.... Selve kabelen koster 130kr så det er ikke mye som skal til for å ha riktige saker Jan E-28 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå