arnts3n Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hei! Fikk feil med radiomondulen min for en tid tilbake, og bestilte "kit" for og reparere den selv. Dette gikk ikke noe særlig, ser ut for at jeg har ødelagt hele radiomondulen mens jeg holdte på Noen som vet hvor jeg får kjøpt ny til en billig penge? Kan få tak i en Bm24 til en billig penge, finnes det overganger så jeg får brukt denne "gamle" radiomondulen istede for den nye? Eller blir dette bare dritt? Ellers tips til hva jeg kan gjøre? Er uten lyd og det SUUGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Om du er lysten på å prøve deg på en til har jeg en liggende med aux-inngang du kan få billig. Den fungerer kun på en kanal, men ellers iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnts3n Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Om du er lysten på å prøve deg på en til har jeg en liggende med aux-inngang du kan få billig. Den fungerer kun på en kanal, men ellers iorden. Hmm.. Kanskje man er heldig og klarer det neste gang da Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Nei si det. Et par hundrelapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå