wirrumsen Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Jeg vurderer for tiden å (endelig) ta steget tilbake til BMW, og lukter land og strand rundt på E91. Har funnet en 2011-modell som jeg sikler på. Men etter prøvekjøring er det en ting som forundrer meg: på fleste nyere BMW jeg har kjørt har det vært en funksjon på blinklyshendelen slik at man vipper den lett så blinkes det i 3-5 sekunder før det automatisk gir seg. Ved fullt utslag på blinklyshendelen er det selvsagt normal funksjon. Men håper dere forstår. Er denne blinklysfunksjonen meningen å være en del av ekstrautstyr? Eller skal det være en standardfunksjon? Siden jeg er en av de som mener at blinklys er en nødvendighet, synes jeg det er en utrolig hendig funksjon (for eksempel ved filskifte på motorvei).
awt Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Dette er standard, og kan aktiveres/deaktiveres i kjørecomputeren. Den blinker forøvrig tre blink før den skrur seg av.
eilefsen Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Dette er standard, og kan aktiveres/deaktiveres i kjørecomputeren. Den blinker forøvrig tre blink før den skrur seg av. Stemmer det, men du kan selv stille inn hvor mange blink du vil ha på E9X LCI om du vil ha 2,3 eller 5 alt etter smak og behag står vel under comfortblink i instruksjonsboka om jeg ikke husker helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå