Zygote Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hei alle sammen! Har en 1-serie 2012-modell. Er det mulig å få ryggekamera ettermontert? Enten å gjøre det selv (som jeg regner med er vanskelig), eller hos forhandler? Noen som vet hvor mye det eventuelt koster? Regner med at CIC'en må omprogrammeres til å se kameramodulen også. Alltid surt å i ettertid angre på at man ikke punget ut enda mer for ekstrautstyr Ryggekameraet er nok noe jeg ikke har veldig stort behov for, men hvis det er rimelig og enkelt å få til, så kan det jo vurderes. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Alle moduler og cabler finner du på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zygote Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Takk for tipset! Det virker som om selve jobben er litt komplisert, så spørs om jeg gidder, men da vet jeg ihvertfall at det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå