janerik171187 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 var på tur igår og hentet meg interiør til godbilen tror rattet kan bli kult jeg, sorte dørsider og beige seter er planen M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 måtte nesten montere baksetet for å slippe å finne et sted å putte det bare få bytta disse og da tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 faktisk gjort noe update er jo egentlig ikke så lenge igjen til e30meet nå, så måtte nesten bite i det og begynne på prosjekt bensinsystem, planene er da som følger halvere org tank slik at jeg får masse plass til bensinpumpe etc under bilen (skal IKKE ha det i bagasjen) så montere alpina tanken i bagasjen så jeg får noen liter bensin alikevell skal se på det å få bensinmåler til å funke med alpinatanken og (ikke at jeg har full tank til den er tom så den begynner på org tanken,) fant da fram en org tank kappet litt pent ble det ikke, ikek ble det tett heller så fant fram en annen tank heller og tok den andre måten klemt sammen og sveisa bitteliten lekkasje sveisa så ser ut til å være tett nå hadde egentlig planer om å bruke halvdelen som bånn ble kappet av til å feste pumper etc, men siden den tanken bare lakk så blir det en anne nplan der, hakke helt bestemt meg. to be continued Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 fikk hentet meg endel an koplinger nå, testmonterte litt bare ca sånn blir det, bare noe slanger og seff blir en pumpe i tanken som fyller catchtanken, og så de 2 der i paralell som forer motoren, får se åssen jeg finner på å feste ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 har da gjort litt mer idag, lagde meg en plate som ting skal festes i, som passer i org tank innfestninger. må få handlet meg noe bensinslanger nå så blirre bra tips til hvor? har og bestilt pumpe til å ha i tanken som passer i org holder, 14 dagers leveringstid menne må og få lånt meg/kjøpt sånn maskin til å lage spor i metall for å stive det opp så det ikke bare skrangler sikkemaskin er det riktig navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvaagen Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 måtte nesten montere baksetet for å slippe å finne et sted å putte det bare få bytta disse og da hvor har du fått kjøpt interiøret hen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Kjøpte av han Crist her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 handla no greir idag og fått noe i posten fikk pumpe og pumpeholder+ trykkmåler montert på pumpene, men måtte kappe ned ene festeøret litt og borre nytt hull merket hvor jeg må lage hull til å feste borret hull og satt inn mutternagler (biltemasettet funket fett) satt sammen oversiden så var det prosjekt ny pumpe inni tanken satt sammen loddet på ledningene ser da ut til å skulle funke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 bestilt sikkemaskin og ny farge pulverlakk og nå, så blir ornings nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 bestilt sikkemaskin og ny farge pulverlakk og nå, så blir ornings nå Bor du i Råde ? Mulig og ta turen en dag du skrur ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja han gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja han gjør det Nei det gjør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 [quot47341773e30_joakim" post=2889321" timestamp="1399444706] Bor du i Råde ? Mulig og ta turen en dag du skrur ? Bor i sarpsborg ikke langt unna råde på Solli (ved campinga). Bare ta en tur det. Tenkte skru i helga. Se på det å få inn nye bensinsystemet og bytte motor Tlf 47341773 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 [quot47341773e30_joakim" post=2889321" timestamp="1399444706] Bor du i Råde ? Mulig og ta turen en dag du skrur ? Bor i sarpsborg ikke langt unna råde på Solli (ved campinga). Bare ta en tur det. Tenkte skru i helga. Se på det å få inn nye bensinsystemet og bytte motor Tlf 47341773 Okei Da får du nok en melding eller jeg ringer i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Den e go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå