janerik171187 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Kjedelig med med prosenter da, men så fort man har prøvd litt kan man jo lage seg en tabell. stiller det jo egentlig bare en gang da mappet er jo gjerne mappet til et visst trykk kommer til å ha sån at trinn 4 er 1,3 bar, og de andre er hakkvis lavere trykk, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Tror dog jeg trenger ny turbo Kommer en grei røyksky når jeg gasser på litt Kjører til det ryker hehe, så bytte motor/turbo etterpå, (kjapt som F.om det blir på e30meet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Blårøyk da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Blårøyk da eller ? Mer grå, så kan jo hende det er blanding elns ikke vann ivaffall, da er omtrent ikke trykk i systemet og holder temp fin. Får undersøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 gjort litt idag, monterte shortshiften, gamle nye montert titta litt i papirene som fulgte med, fant da fram analog utgang ledningen til bredbåndlambda'n og pinnenrlista på sprutet fikk da lodda inn lambdasignalledning og turtellersignal ledning etter prøvetur tror jeg må montere elektrisk vifte og, men er plass som er problemet da., så må finne på noe lurt. hadde meg en prøvetur med autotune avtivert på sprutet, så justerte seg litt. virket til å funke bedre ivaffall før jeg tok en tur etter en tur med autotune aktivert. tok å feta opp litt på tomgang, da den varierte mellom 14.5 og 16, nå ligger den mer riktig shortshiften trenger litt småjustering, da revers er litt kødd, og 5'tegir, og tror slangen til bremsekraftforsterkeren trengs å byttes, trokke den liker varmen ble brått rar pedal, og slangen var noget flat fikk ikke liv i turtelleren da, så må se litt på instillinger i sprutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 skjedd noe idag, bytta slangen til bkf men måtte bytte bkf da steinhard pedal fant fram 750 hovedsyl jeg hadde liggende og da liksågreit å montere den, (blir kanskje litt stor menne) trangt under her men fikk den løs med nok forlengere så. fikk nye nedi etter en grei leteaksjon fant jeg denne, da måtte ha det pga en utgang på hovedsyl men 2 rør framme. montert siden bremselufteverktøygreiene mine er fucked så mptte jeg lage meg et adapter som passer på bremseveskebeholderen, så skal få luftet brems enkelt nå lufter imorra turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 fått handla meg gopro 1 og gopro 2 nå og et canon eos 400d kamera, så skal vell gå an å få noe bedre bilder/film nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 noe har da skjedd måtte modde hengern litt slik at jeg bare kunne kjøre bilen på uten no kødd da passet den kjøe rett oppå uten subb dog ikke så god klaring til eksosen og fikk omsider somla meg til å fjerne skrifta på bilen Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 skilt til campingvogna mottatt, så da er den klar har og henta en e30 til, kommer info om den senere og nå er spørsmålet, montere coilovers på denne nå før e30meet, eller drøye det, satt de på 316'n min enn så lenge, så fungerer bra ivaffall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 henta en e30 til?? hvordan har du kjøpt nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Ekke nå supre greier altså. Ga hele 5k + no beter jeg hadde, men kommer no bilder av den senere, hakke helt planlagt hva jeg skal med den. Ikke så ille for rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 noe bilder av "nye" bilen en m20b23 som gjemmer seg her skal få titta gjennom delene som fulgte med en dag, men mangler nok endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 er på rudskogen å kjører nå, fungerer igrunn greit, bytta til en viskose som var sveiset så holdte tempen seg bra og, slet litt med at jeg måtte ha på varmeapparatet og alikevell holdt den fort 100-110grader, mer 120 om jeg lada på litt meg i bilen parkert det vakre forteltet som ble montert uten bruksanvisning, helt feil, men henger oppe hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 da er 3 dager med kjøring unnagjort, dro dog litt tidlig idag da fikk en lyd jeg ikke helt likte i motoren. fungerte godt ivafall, dog litt røyk fra turboen kommer en metallyd når jeg ruser opp litt, vil vell tro skjørte eller rådebank, er forhåpentlighvis fiksbart da jeg kutta ut kjøring ganske fort da jeg hørte lyden er jeg riktig heldig er det bare et deksel, men tvilsomt får undersøke det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 røyk brått endel onsdag i første heat før motoren var blitt ordentlig varm så jeg kunne holde bånn gass så røyken hang igjen over pit når jeg kom rundt kulen på andre siden der, men med varm motor og full gass røk den nesten ikke brukte 1l olje på treffet, så ikke så ille titta på noen filmer jeg har tatt med gopro bakover, ser en grei mengde røyk kommer fra eksosen, spesielt ved bremsing , men biln fungerte greit da bare se her fra dragracet: første heat andre heat bare jeg som prøvde meg litt på filmredigering her hehe tror det finnes mer egnede programmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå