janerik171187 Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 skjedd litt idag, fikk tatt den ut på en prøvetur, ser ut til å fungere bra, sett bortifra en liten seanse med at gasswaieren hoppa av så må bytte den. men lader 0.6bar, så må justere litt for å få den opp på 1 bar, om det går med wastegaten min da hehe:P driver å laster opp en film, ikke noe spennende, men ser jo at det fungerer. drar ivaffall jevnt og pent uten nykking. tomgangen kunne vært bedre da, går noe fett, ligger på 12,4 ved vanlig putre bortover fart. tomgangen ligger på ca 11 fullgass er noe rundt 10 ish, husker ikke helt, fikk ikke fulgt med på med turbotrykk, så må prøve en tur til senere. så går noe fett ja, alt i alt, en lykkens dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 link til film, ikke sånn veldig spennende menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 noen bilder fra igår og til nå idag trodde hjullageret var søppel på ene siden, men viste seg at bremseskjoldet subba no helt jævlig der da var hjulet på igjen byttet og gasswaier. "ny" waier trangt inni der men gikk greit ny waier inne bytta braketten på motoren waieren var for lang, men ble løst med en reservepipe jeg har enn så lenge tok og å tenkte jeg skulle få liv i turtelleren, så la opp en ledning fra pin 6 på ecu til sort kabel i org prefaceplugg ved hjernen, men fortsatt dør, får prøve et speedo jeg vet funker før jeg kødder noe mer med det. fant en plugg som passet inn, men ble ikek bilde av det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 skjedd noe mer. som sagt var turtelleren død, i bruksbilen var tempmåleren død, men det meste annet funket, så tenkte å fikse tempmåleren der og samtidig prøve om instrumentpanelet til turbo'n funket i den bilen, og det gjorde den, prøvde da instrumentpanelet fra bruksbilen i turbo'n, og da funket turtelleren der og, så vet ikke hva problemet er jeg hehe prøvde og 3 andre instrumentpaneler jeg har liggende, og alle var turteller døde i turbo'n. kun det ene fra bruksbilen som funker i den. prøvde da et av de andre panelene i cab'n da hadde det og ute pga dårlig kontakt på tempmåler der og, der funket alt igjen (men ikke i turbo'n) så enn sålenge står bruksbilpanelet i turbo'n, skal sjekke om speedo funker på neste prøvetur. noen bilder: ut med speedo bruksbil speedo i turbo'n, der funker turteller speedo til turbo'n i bruksbilen, der funker turtelleren men død i turbobilen så får se om det brått blir å bruke bruksbilinstrumentpanelet, enklest det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 har da fått ordnet meg en sånn turbotrykkjusteringsventil, så skal se på det å få opp trykket til 1 bar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 fikk da ordnet meg en liten spylervesketank fra biltema, så monterte den fikk lirka gjennom ny slange bytta ut en slange, men skal skaffe en bedre en, gjorde det pga silikonslangen var for kort så hadde 90grader bøy i enden, og for å se om tomgangen ble bedre, akkurat der funker sikkert slangen alikevell menne fikk montert turbotrykkjustereren, se om jeg finner en brakett senere, fått merka alle ledninger slik at jeg kan få liv i alle lys/spylerdert etc framme fått flytta spyler ledningene og kjøleveskesensorledningene over til siden jeg har tankene, tenkte å se om jeg klarer å få montert org spylerveskesensor i den uorg tanken, da er irriterende med rød lampe som sier tom for spylerveske, har da koplet til alle plugger og teipet kablene for å få det penere, men hakke bilde av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Fy flate å du står på!!:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Fy flate å du står på!!:-)Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 må det, har bestilt eu kontroll til mandag, litt bobbob om den går igjennom menne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 skjedde noe smått idag ble å hente noe deler til bruksbilen så ble ikke mye tid igjen, men fikk gjort dette: før: etter: shina litt opp i ledningsklusset fått montert 2stk nye horn, ikek bilde montert menne det var det litt usikker på om jeg får gjort noe imorra, skal på kurs med jobben så spørs hva tida blir, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Nice! Mye bra fremgang her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 skjedd noe mer idag, kom hjem halv 9, men måtten esten gjøre noe lell så fikk flytta på motorn i garasjen og tatt bilen inn igjen, tok så å understellsbehandla jekkfestene framme, håpe de kommer gjennom eu sånn ekke store hulllet der, men nå er det dekt til skal kappe ut og sveise gulvet senere iår mest sannsynlig så blir fiksa da. der den sto under trekket fått den ut litt gjort klar garasjen bilen inne burde gå gjennom nå skal stramme brekket imorra, funker dårlig på ene siden, og andre ekke super den heller nye adapterne til oljekjølerbraketten har kommet, så får se om jeg får de til å passe med an8 vinkelen og at de ikke tar i grenrøret de og, evnt få tak i an8 90grader kort bøy først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 skjedde noe hellvetes møkk idag, forbanna oljefilteret sprakk. så ble olje overh ele motorrommet, funket fint på tomgang, men skulle ruse litt, og da sa det bare pop, og sprutet olje over alt, så må handle nytt filter imorra, og avfetting og ta et par runder med høytrykkspyleren. hellvetes møkk, passer dårlig dette. men skjedde da noe positivt og. fikk et par pakker idag 4 av denne og 2x an8 90gradere og adapter oljefilteradapter til an8 litt tightere vinkel på de nye enn de gamle fikk og strammet brekket hjul av: denne knakk justerer via ene bolthullet, ser strammemekanismen gjennom hullet hjul på ikke god plass rundt oljefilteret tappe litt olje møtte løsne hele braketten da de adaptergreiene satt no jævlig fikk på nye adapterne tok da å byttet sandwichplata siden vakke helt ide'elt plassert alle sensorene (2 av hulla var gjenget opp til annen dimm) hadde adapter til an8 i m12x1,5 liggende, så måtte gjenge opp ene hullet så da var det å lage nye slangene da, måtte demontere ic for å komme til oljekjøleren nye slangene laringa er så liten at jeg må stramme an koplingen før jeg vrir adapteret på plass ic på igjen dette skjedde da etterpå, så gadd ikke mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det der har jeg aldri sett før, er det vanlig at slik skjer.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Kan ikke være tett en plass så trykket blir for stort? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 følger med! sugent med olje i hele motorrommet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå