janerik171187 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 ikke skjedd stort i det siste, men har handlet en reserveturbo (kkk27, lik den jeg har) og fått tak i noen slissa/borra skiver til e36 m3 forstillinga jeg har liggende. fullt fres på jobb og rydding/terassebygging hjemme, så sjer ikek stort med bilen, men tenkte sjekke opp om det er bensinpumpa som ikke gir nok som er grunnen til at den sperrer, men tar nok noen uker, kommer ikke inn i garasjen nå dah akke grus der lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 ikke skjedd stort nå heller, men har omsider hatt bilen på bukken eter e30meet, og alt ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Her var det stille ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Her var det stille ... Jepp hehe Har bare kjørt litt i det siste. Masse andre ting å gjøre. Men skal sjekke bensintrykket en dag jeg rekker. Men nå er det prosjekt m50b25 i ene bilen og rydde garasjen for ræl. Handlet og ny turbogodkjent e30, en 325ix 4dørs 86mod. Så blir å gjøre noe på den og. Masse prosjekter for tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Her var det stille ... Jepp hehe Har bare kjørt litt i det siste. Masse andre ting å gjøre. Men skal sjekke bensinpriser en dag jeg rekker. Men nå er det prosjekt m50b25 i ene bilen og rydde garasjen for ræl. Handlet og ny turbogodkjent e30, en 325ix 4dørs 86mod. Så blir å gjøre noe på den og. Masse prosjekter for tia Den som var godkjent med diesel ? Du var ikke på Øra i går med henger på en e30 cab ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Her var det stille ... Jepp hehe Har bare kjørt litt i det siste. Masse andre ting å gjøre. Men skal sjekke bensinpriser en dag jeg rekker. Men nå er det prosjekt m50b25 i ene bilen og rydde garasjen for ræl. Handlet og ny turbogodkjent e30, en 325ix 4dørs 86mod. Så blir å gjøre noe på den og. Masse prosjekter for tia Den som var godkjent med diesel ? Du var ikke på Øra i går med henger på en e30 cab ? Godkjent med bensin denne Var på øra med cab og henger ja, kjekk bil å dra henger med, da den kan dra 1200kg. Mens vanlige e30 tar 1100kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Så blir å gjøre noe på den og. Masse prosjekter for tia Den som var godkjent med diesel ? Du var ikke på Øra i går med henger på en e30 cab ? Godkjent med bensin denne Var på øra med cab og henger ja, kjekk bil å dra henger med, da den kan dra 1200kg. Mens vanlige e30 tar 1100kg Sto ved siden av deg med E46 STV i sølv rå fin ut din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Så blir å gjøre noe på den og.Masse prosjekter for tia Den som var godkjent med diesel ? Du var ikke på Øra i går med henger på en e30 cab ? Godkjent med bensin denne Var på øra med cab og henger ja, kjekk bil å dra henger med, da den kan dra 1200kg. Mens vanlige e30 tar 1100kg Sto ved siden av deg med E46 STV i sølv rå fin ut din Så deg. Tenkte at den sikkert var på Bimmers Ekke så ille stand. Men begynner å bli noe småplukk som skal fikses i vinter. Så blir nok cab'n solgt neste år. 4xe30 blir litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Så deg. Tenkte at den sikkert var på Bimmers Ekke så ille stand. Men begynner å bli noe småplukk som skal fikses i vinter. Så blir nok cab'n solgt neste år. 4xe30 blir litt mye 4 blir litt mye ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Så deg. Tenkte at den sikkert var på Bimmers Ekke så ille stand. Men begynner å bli noe småplukk som skal fikses i vinter. Så blir nok cab'n solgt neste år. 4xe30 blir litt mye 4 blir litt mye ja er faktisk 5,5stk jeg har. har og en 325ix delebil og en halv 318 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 ikke skjedd noe med bilen, men fikk noe morro i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 liten update det som har skjedd i det siste nå er at jeg har fått på hengerfeste på e38'n så jeg har trekkbil til sommeren og banekjøring (så slipper jeg å bekymre meg for å måtte kjøre e30'n hjem og ) og har ryddet endel i delene mine men idag ble det til at jeg gikk for å teste pulverlakkutstyret jeg kjøpte i fjor. fant da fram et toppdeksel og en bøtte å vaske i. ble ikek noe før bilde menne stor ovn, men møk treig å få opp tempen klar til pulver første strøk herdet etter et strøk men ble et strøk til syntes resultatet ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 fikk ny nøklering idag og noen stickers og et par humorbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hehe, nøkkelringen der har jeg også, bra kvalitet til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Hehe, nøkkelringen der har jeg også, bra kvalitet til og med virker til å være bra ja bestilt meg endel div småtteri til e30'ne på ebay nå, nye radiatorslanger bla, kommer update når delene kommer tok å satte på lmm igjen da den har vært inne til tining bilen startet med en gang tilogmed, så ble til at jeg tok å varmet den opp og tok en testtur for å rense litt rust på bremsene funker greit ennå. men må få tatt med tid til å sette på datasprut snart så nå står bilen til tørk i garasjen ikke store greiene menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå