SAF Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Åssen har du gjort det? Kjøpt us boksen, programmert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Åssen har du gjort det? Kjøpt us boksen, programmert? Det har jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Åssen har du gjort det? Kjøpt us boksen, programmert? Jeg kjøpte meg en Elight modul som det heter, der er det mye du kan tukle med av alt av lys på bilen. Synes den funker godt den. Her er link vist du skulle lure http://www.car-solution.de/en/component/virtuemart/bmw-3er-e90e91e92e93/elight-business-fuer-bmw-3er-e90-e91-e92-detail?Itemid=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Liten update på stereofronten! Bestilte meg en kasse hos Nautiluz her på forumet. Og kan ikke si annet en at jeg er suuperførnøyd! Anbefales til folk som vil ha det cleant i bagasjen Gikk fra dette: Til dette: Kommer bedre bilder i slutten av neste uke da jeg er på jobb Så vil jeg takke Nautiluz for en rydding å fin handel, å svar på alle spørsmål som hørte med Anbefales! Hva synes dere? Aabak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Cleant, men litt flashy med farget lys Men det ser bedre ut enn gamle kassa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Kan ha bare hvit lys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hvor mye plass har du til bagasje der nå btw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Tøft! Pris ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Jeg har det du ser på bilde. Nå er ikke jeg avhengi av bagasjeplass heller da! Kan ta et bedre bilde til helgen så det vises bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Har et problem med denne Elight module boksen som jeg har brukt til å få US Style. Den har plutselig sluttet og fungere, prøvd alt å til slutt blinket alle lysene på hele bilen så jeg turte ikke mer. Jeg synes også bilen blir kjedelig uten dette i fronten. Lurer på om noen har forslag til noe annet som kan fungere? Jeg tror ikke noen her oppe kan kode forutenom BMW selv, vet også du får kjørt us module, men vil dette fungere på bilen uten feil meldinger? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg fikk programmert min.. Funker fint det! Ingen feilkoder eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Vet msn ksn programmere, mrn vet ikke hvordsn msn gjør drt eller hva jeg trdnger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Han som gjorde det for meg brukte vanlig pc.. Hadde lasta ned et program til alle modulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 ops, ser nå at det er vilt med skrivefeil over her! Beklager det. Men ja, må vell se om jeg finner noen måte å gjøre det på .. synes bilen ble kjedelig i fronten uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Bilen må desverre selges! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50280911&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå