midlertidig Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Har seg sånn at jeg har kjøpt meg Hella Angeleyes, og xenonkit! Måtte bestille nye holdere til kjørelysene for å få xenonpærene til å passe. MEN, da lurer jeg på hvilke holdere jeg trenger/hvor jeg kan få tak i til fjernlysene? Var en som sendte meg link til de forrige pæreholderene, så vet ikke hva han søkte på.. :/
Haug530D Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Du skal ha Xenon i fjernlysene på dine Facelift lykter? Da må du ha en H7 adapter, selges hos Ekstralys.no http://www.ekstralys.no/products/sokkel ... e39-h7---- Eventuelt på Ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40 Man får også Xenonsett hvor man slipper dette, om man velger Xenonsett med pære utformet med H7 feste
midlertidig Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Jepp, har 2 xenon-kit, et på 35w til kjørelys og et på 55w til fjernlys! Der var den vettu, samme holderen jeg brukte på kjørelysene. Vet ikke om du eller noen andre har montert slike kit før, men fant ut at når jeg satt pæren inni, så låg den ikke helt sentrert inne i holderen. Har dette noen problemer eller skal det være sånn?
Haug530D Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Jepp, har 2 xenon-kit, et på 35w til kjørelys og et på 55w til fjernlys!Der var den vettu, samme holderen jeg brukte på kjørelysene. Vet ikke om du eller noen andre har montert slike kit før, men fant ut at når jeg satt pæren inni, så låg den ikke helt sentrert inne i holderen. Har dette noen problemer eller skal det være sånn? Jeg har Orginale Facelift Xenon lykter med uorginale facelift pærer og ballaster i nærlys, fant ut det ble billigere enn å kjøpe orginalt Hella/Bmw disse er på 55W så slipper jeg sånne motstandsbokser. Samt at jeg har Uorginalt Xenonsett i fjernlysene med sånne H7 adaptere, det var noe merkelig når jeg monterte de også synes jeg men de lyser bra
midlertidig Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Ja er vel igrunn mye billigere, i og med at hella lyktene kostet 9k! Jepp, var litt klurent og rart, men får vel bare gå
Haug530D Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Ja er vel igrunn mye billigere, i og med at hella lyktene kostet 9k!Jepp, var litt klurent og rart, men får vel bare gå Tennere fra Gs koster 3-4K pr stk!!! Når da alternativet var ca 600,- for to tennere og to pærer fra vvme, så er det vel rimelig lett å tippe hva valget falt på
OrjanBmw Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Ja er vel igrunn mye billigere, i og med at hella lyktene kostet 9k!Jepp, var litt klurent og rart, men får vel bare gå Tennere fra Gs koster 3-4K pr stk!!! Når da alternativet var ca 600,- for to tennere og to pærer fra vvme, så er det vel rimelig lett å tippe hva valget falt på Så du gikk for GS altså?
midlertidig Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Ja er vel igrunn mye billigere, i og med at hella lyktene kostet 9k!Jepp, var litt klurent og rart, men får vel bare gå Tennere fra Gs koster 3-4K pr stk!!! Når da alternativet var ca 600,- for to tennere og to pærer fra vvme, så er det vel rimelig lett å tippe hva valget falt på Kjøpte begge xenon-kita fra trolltuning, så det ble rundt 1600-2000kr totalt med frakt inkludert med tennere, pærer og alt som trengtes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå