Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg har kjøpt meg Hella Angeleyes, og xenonkit! Måtte bestille nye holdere til kjørelysene for å få xenonpærene til å passe.

MEN, da lurer jeg på hvilke holdere jeg trenger/hvor jeg kan få tak i til fjernlysene? Var en som sendte meg link til de forrige pæreholderene, så vet ikke hva han søkte på.. :/

Skrevet

Jepp, har 2 xenon-kit, et på 35w til kjørelys og et på 55w til fjernlys!

Der var den vettu, samme holderen jeg brukte på kjørelysene.

Vet ikke om du eller noen andre har montert slike kit før, men fant ut at når jeg satt pæren inni, så låg den ikke helt sentrert inne i holderen. Har dette noen problemer eller skal det være sånn?

Skrevet
Jepp, har 2 xenon-kit, et på 35w til kjørelys og et på 55w til fjernlys!

Der var den vettu, samme holderen jeg brukte på kjørelysene.

Vet ikke om du eller noen andre har montert slike kit før, men fant ut at når jeg satt pæren inni, så låg den ikke helt sentrert inne i holderen. Har dette noen problemer eller skal det være sånn?

Jeg har Orginale Facelift Xenon lykter med uorginale facelift pærer og ballaster i nærlys, fant ut det ble billigere enn å kjøpe orginalt Hella/Bmw disse er på 55W så slipper jeg sånne motstandsbokser.

Samt at jeg har Uorginalt Xenonsett i fjernlysene med sånne H7 adaptere, det var noe merkelig når jeg monterte de også synes jeg men de lyser bra :)

Skrevet
Ja er vel igrunn mye billigere, i og med at hella lyktene kostet 9k!

Jepp, var litt klurent og rart, men får vel bare gå :)

Tennere fra Gs koster 3-4K pr stk!!! :shock: Når da alternativet var ca 600,- for to tennere og to pærer fra vvme, så er det vel rimelig lett å tippe hva valget falt på ;)

Skrevet

Tennere fra Gs koster 3-4K pr stk!!! :shock: Når da alternativet var ca 600,- for to tennere og to pærer fra vvme, så er det vel rimelig lett å tippe hva valget falt på ;)

Så du gikk for GS altså? :lol:

Skrevet

Kjøpte begge xenon-kita fra trolltuning, så det ble rundt 1600-2000kr totalt med frakt :) inkludert med tennere, pærer og alt som trengtes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...