powerfulglenn Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Hei, kobla på alle slangene til radiator, sirkulasjonspumpa og de som går inn i torpedoveggen.. men nå er det 2 slanger igjen som ikke jeg vet går til.. har sjekka rundt om kring, men kan ikke se noe.. de er så lange at de strekker seg helt til girkassa.. noen som vet?
Haug530D Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Hei, kobla på alle slangene til radiator, sirkulasjonspumpa og de som går inn i torpedoveggen.. men nå er det 2 slanger igjen som ikke jeg vet går til.. har sjekka rundt om kring, men kan ikke se noe.. de er så lange at de strekker seg helt til girkassa.. noen som vet? Det er kjøling for girkassen, de går inn under girkassen på venstre side om du ser på bilen bakfra.
Haug530D Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Har ikke automat Sikker på at du har rett radiator?
powerfulglenn Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Har en litt annen radiator men selve greiene er likt
powerfulglenn Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Noen som vet om jeg kan skjøte 2 av de slangene sammen? Renner ut kjøle væska av den slangen og en annen.. noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå