Gå til innhold

e30 flyttegods regga karroseri selges, ny pris!

Share

Anbefalte innlegg

hei!

ser meg nødt til å selge mitt første prosjekt da jeg ikke har tid eller midler til å gjøre den ferdig. bilen er en E30 318i 88mod 2dørs med takluke.

det som er så flott med denne er at den er flyttegods registert da dette gjaldt, dvs man kan få godkjent nesten alt! har allerede papirer for godkjenning av 3,5l og fullt bur++ skal finne frem papirene.

bilen er bare et rent karroseri med rattstamme og noen ledninger. all rust er sveist på den, men påberegnes endel jobb fordet, da i min yngre tid satt på glassfiber m3 bakskjermer. så er litt jobb med indre hjulbuer etc. reservehjulsbrønnen er fjernet og det er sveiset inn klosser til buret.

bilen selges som et rent karroseri, men har en e36 compact bakstilling i deler som kan følge med(bolt on på e30). med forsterka bærearmer. forstilling mangler.

bilen står for tiden i en vippe, men skal få den ned på en pall. har desverre ingen bra bilder, bare noen fra undersiden.

pris setter jeg til 10.000,-

l8at4lza55iefa3safkm.jpg

uysl1qyuu7qhcbjqfhgj.jpg

x4c37nt5icttg0hhd3r7.jpg

rp4bigy9awthk0tgq0rz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den søknaden der er ikke verdt noen ting. står jo sort på hvit, at ombyggingen kan aksepters, om rettnigslinjer gitt av produsenten følges, og vekter overholdes.

vekter overholdes neppe med m30 motor, og produsenten gir så aldelesen ikke ut rettningslinjer vedr ombygginger, det er i hvertfall helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...