Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

ser meg nødt til å selge mitt første prosjekt da jeg ikke har tid eller midler til å gjøre den ferdig. bilen er en E30 318i 88mod 2dørs med takluke.

det som er så flott med denne er at den er flyttegods registert da dette gjaldt, dvs man kan få godkjent nesten alt! har allerede papirer for godkjenning av 3,5l og fullt bur++ skal finne frem papirene.

bilen er bare et rent karroseri med rattstamme og noen ledninger. all rust er sveist på den, men påberegnes endel jobb fordet, da i min yngre tid satt på glassfiber m3 bakskjermer. så er litt jobb med indre hjulbuer etc. reservehjulsbrønnen er fjernet og det er sveiset inn klosser til buret.

bilen selges som et rent karroseri, men har en e36 compact bakstilling i deler som kan følge med(bolt on på e30). med forsterka bærearmer. forstilling mangler.

bilen står for tiden i en vippe, men skal få den ned på en pall. har desverre ingen bra bilder, bare noen fra undersiden.

pris setter jeg til 10.000,-

l8at4lza55iefa3safkm.jpg

uysl1qyuu7qhcbjqfhgj.jpg

x4c37nt5icttg0hhd3r7.jpg

rp4bigy9awthk0tgq0rz.jpg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

At du kan få godkjent veldig mye , og lettere enn ellers. Er igrunn noen få regler fra 1943 eller noe som gjelder bare;)

Sent from my potato using Tapatalk 3

Skrevet

Er det ikke samme regler med tanke på vekt eller noen ting, bare pga at den er flyttegodsregistrert? Høres weird ut.

Skrevet

jeg kan ikke alle reglene rundt dette. er noen seriøst intr i å kjøpe foreslår jeg å sende en PM så kan vi ta det derfra. også går det ann å søke litt frem rundt reglene

Skrevet

den søknaden der er ikke verdt noen ting. står jo sort på hvit, at ombyggingen kan aksepters, om rettnigslinjer gitt av produsenten følges, og vekter overholdes.

vekter overholdes neppe med m30 motor, og produsenten gir så aldelesen ikke ut rettningslinjer vedr ombygginger, det er i hvertfall helt sikkert.

Skrevet

(Ref kjøretøysforskriftene §1-4) Ombygging av kjøretøy med flyttegods status vurderes ikke med bakgrunn i forskriftene av 1942, men for de krav som var gjeldene da bilen ble førstegangsregistrert i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...