NeonMuffler Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 hei! ser meg nødt til å selge mitt første prosjekt da jeg ikke har tid eller midler til å gjøre den ferdig. bilen er en E30 318i 88mod 2dørs med takluke. det som er så flott med denne er at den er flyttegods registert da dette gjaldt, dvs man kan få godkjent nesten alt! har allerede papirer for godkjenning av 3,5l og fullt bur++ skal finne frem papirene. bilen er bare et rent karroseri med rattstamme og noen ledninger. all rust er sveist på den, men påberegnes endel jobb fordet, da i min yngre tid satt på glassfiber m3 bakskjermer. så er litt jobb med indre hjulbuer etc. reservehjulsbrønnen er fjernet og det er sveiset inn klosser til buret. bilen selges som et rent karroseri, men har en e36 compact bakstilling i deler som kan følge med(bolt on på e30). med forsterka bærearmer. forstilling mangler. bilen står for tiden i en vippe, men skal få den ned på en pall. har desverre ingen bra bilder, bare noen fra undersiden. pris setter jeg til 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Hva vil det si at chassinr er i gull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 At chassinr er "gull verdt"...Alt kan godkjennes på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 At du kan få godkjent veldig mye , og lettere enn ellers. Er igrunn noen få regler fra 1943 eller noe som gjelder bare;) Sent from my potato using Tapatalk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Finn fram papirene da så kansje vi kan bli enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 her har du de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Kan vell slite litt med vekter her da siden det er en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Er bare en måte å finne ut det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Er det ikke samme regler med tanke på vekt eller noen ting, bare pga at den er flyttegodsregistrert? Høres weird ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 jeg kan ikke alle reglene rundt dette. er noen seriøst intr i å kjøpe foreslår jeg å sende en PM så kan vi ta det derfra. også går det ann å søke litt frem rundt reglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 den søknaden der er ikke verdt noen ting. står jo sort på hvit, at ombyggingen kan aksepters, om rettnigslinjer gitt av produsenten følges, og vekter overholdes. vekter overholdes neppe med m30 motor, og produsenten gir så aldelesen ikke ut rettningslinjer vedr ombygginger, det er i hvertfall helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Ehm, får jeg godkjent mye jeg da? Har en 1986 320i som d står flyttegods inni vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 (Ref kjøretøysforskriftene §1-4) Ombygging av kjøretøy med flyttegods status vurderes ikke med bakgrunn i forskriftene av 1942, men for de krav som var gjeldene da bilen ble førstegangsregistrert i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Hva kan jeg godkjenne da? Hvis det er en 86 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå