miata Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Hvilke alternativer finns ? Hva er fordelen ulempen med de forskjellige alternativene ? Finns det haifinne med DAB antenne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Ta en kikk på www.dynabel.no, de har DAB som kan intergreres i orginalstereoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Man kan også ettermontere original DAB-tuner, men det er ikke helt plug & play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Man kan også ettermontere original DAB-tuner, men det er ikke helt plug & play. Går det på CCC navi da ? Må jeg ikke da oppgradere til CiC ? Problemet med original DAB, er vel også at den ikke støtter DAB+ Har søkt litt og funnet 2 levrandører av DAB+ Connects2 AutoDab og Dension Gateway + DAB-modul Heller mest mot AutoDab, minuset er at signalene sendes FM modulert (usikker på om det er så negativt). Det som er postivt er at det kommer opp Navnet på radiostajonen i underlinjen i iDriven. Ikke feks CD 005-00500 som det står når du bruker Dension sin løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Men, finns det original haifinne antenne med DAB antenne ? Og hvordan er det å ettermontere det opp mot AutoDab modul ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Man fikk CCC med DAB fra fabrikk, og de har en egen DAB-modul. CIC har DAB innebygget i enheten om den har dette. Jeg tror dessverre ikke man fikk DAB+ på noen e60/e61 fra fabrikk, så der er løsningen uoriginalt. Ang. antennen er jeg usikker, men jeg tror det er egne antenner som ikke ligger i haifinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 DAB uten + er ikke så aktuelt. Så der blir nok uoriginalt.. Men kunne gjerne tenkt meg en original antenne. Har sett disse dab-modulene til salgs, men trodde det var for CiC. De koster mellom 3 og 4 tusen. Blir litt for dyrt for ett utdatert system.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 vet ikke om du har navi proff da? men her får du allt du trenger(dab boxen er separert da,men får da opp full liste og dab+) i tillegg til mye annet snacks. http://www.dynavinstore.com/dynavin-dvn ... c-d99.html Bollis69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Har navi proff ja.. Syns originalenheten ser bedre ut enn dynavin sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 ja, hvis du har naviproff med 8,8" så passer jo heller ikke denne, den er vel laget for kun oss med 6,5" . jeg syns den ser grei ut iforhold til 6,5" men ikke mot 8,8 skjermen nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå