Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan åpner jeg dette filterhuset egentlig? Er stort 36mm(?) feste for pipe eller fastnøkkel,men er jo av plastik. Ser at 36mm(?) hode er delt og i plastik. Skal jeg vippe av denne plastiken eller kan noen forklare meg dette?

Skrevet

Mulig jeg har misforstått spørsmålet, men kan prøve å svare. Det er 36mm hode som du skal skru ut. I plastikken som du nevner er det papirfilteret som skal av, som samtidig skal du bytte o ringen som sitter nesten på gjengene på plastikken.

Skrevet
Mulig jeg har misforstått spørsmålet, men kan prøve å svare. Det er 36mm hode som du skal skru ut. I plastikken som du nevner er det papirfilteret som skal av, som samtidig skal du bytte o ringen som sitter nesten på gjengene på plastikken.

Filterhuset har plastik over seg,altså dette nøkkelhodet også. Skal denne plastiken tas av før jeg skrur? Nøkkelhodet er også delt,akkurat som om man deler en mutter på midten (der nøkkelen/pipa festes) så man får to. Trur ikke jeg er den første som stusser over det filterhuset :oops:

Skrevet

Oja! Jeg tror at du tror disse bilene har vanlig metall filter :P bare kjøp nytt filter og skru ut da forstår du det :lol:

Edit: Eller jeg som er dum som ikke har forstått deg helt :P ta et bilde da?

Skrevet
Oja! Jeg tror at du tror disse bilene har vanlig metall filter :P bare kjøp nytt filter og skru ut da forstår du det :lol:

Edit: Eller jeg som er dum som ikke har forstått deg helt :P ta et bilde da?

HVORDAN BYTTER JEG FILTER? :D Har tappa olje,filter ligger klart. Mulig jeg ikke skal henge meg opp i svarte plastiken på huset å bare sette pipa rett på å skru? Kommer en kompis med 36mm pipe senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...