asv Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Hei. Var ute med e39'en i dag. Hadde akkurat begynt å kjøre, og kommet meg bortimot 5 km da temperaturen begynte å stige drastisk. Svinga inn på en lomme og der fallt den igjen fort.. For så å bare stige drastisk igjen når jeg fikk fyllt på vann.. Tempen stiger fort, selv når jeg kjører den fort, på lavt turtall og med varmen på fullt.. Har ikke hatt problemer før, og kjørte en 4-5 mil tidligere på dagen feilfritt.. Olja ser fin ut forøvrig.. Er det noen grunn til å tro at det er noe annet enn vannpumpe eller termostat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Kjenn på begge slangene på motor, de som går inn på radiator. Hvis du kjenner varme forskjell så kan dette være dårlig sirkulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 En termostat pleier stort sett å være enten eller,men såklart kan hende at termostaten bynner å bli gåen å "henger" litt Men jeg setter en knapp på at din wasserpump har gått ått skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Etter litt forsking rundt om på nettet ser det ut som at det bare er å bestille full pakke og bytte termostat, vannpumpe og termostathus.. så da gjør jeg det og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå