Gå til innhold

1991 E34 525 / - Solgt

erlandb
 Share

Anbefalte innlegg

ikke hør på BB454BB, han er bare grinete fordi han ikke fikk bilen til spottpris.

jeg solgte noen felger her på forumet for en tid tilbake, har ikke fått noen klager i ettertid.

alle kan se at mine salgsannonser er både seriøse og ærlige, kan trygt kjøpe bil fra meg.

9 000 eller innbytte i eu ok e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor i løpet av vår "samtale" som lyder 10 pmèr har du ombestemt deg to ganger om salg av bilen? første gangen hadde du ikkje fått et bud engang, så gikk det noen dager og så ville du selge igjen..

Og denne såkalte "spottprisen" din var jo en sum som du sa var ok.

vinglefitte kaller vi slike som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor i løpet av vår "samtale" som lyder 10 pmèr har du ombestemt deg to ganger om salg av bilen? første gangen hadde du ikkje fått et bud engang, så gikk det noen dager og så ville du selge igjen..

Og denne såkalte "spottprisen" din var jo en sum som du sa var ok.

vinglefitte kaller vi slike som deg.

er slike som deg som skaper krig i verden. gå og plag noen andre, ditt troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usaklig er han og ;)

Men du har vel ikkje noe SAKLIG å komme med regner eg med.

Eg ville bare ha det fram i salgstråden din, slik at folk får se du ikkje er god å ha med å gjøre.

så får jo en evt kjøper ta sjangsen om han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usaklig er han og ;)

Men du har vel ikkje noe SAKLIG å komme med regner eg med.

Eg ville bare ha det fram i salgstråden din, slik at folk får se du ikkje er god å ha med å gjøre.

så får jo en evt kjøper ta sjangsen om han vil.

her er noe saklig til deg, de pengene du satt av til min bil, foreslår at du legger de bort i en psykiater. hva er det egentlig folk skal se? tror du bør ta en titt i speilet før du går løs på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tipser deg jeg, man får en EU-godkjent E34 uten mangellapp til 11.000 kr, hvorfor skal man da kjøpe en bil til ca 9.000 kr med en mangellapp tilsvarende reperasjoner på en 7-8 tusen? I tillegg har motoren gått 425.000, så tror du burde senke forhåpningene dine om 9.000kr, for det er det nok ingen med vett i skallen som kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tipser deg jeg, man får en EU-godkjent E34 uten mangellapp til 11.000 kr, hvorfor skal man da kjøpe en bil til ca 9.000 kr med en mangellapp tilsvarende reperasjoner på en 7-8 tusen? I tillegg har motoren gått 425.000, så tror du burde senke forhåpningene dine om 9.000kr, for det er det nok ingen med vett i skallen som kjøper.

takker for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
stod jo som solgt for noen dager siden, ka skjedde?

jeg holdt av bilen for en på østlandet, men kjøper møtte aldri opp.

8000, men kan diskuteres :)

har kjørt flere mil etter at jeg skjøtet på nye bensinrør. ingen problemer så langt, men mangler 3 innfestninger til rørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...