Roness Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Heisann, jeg har ikke strøm i sikringen til soltaket på min E36 92 mod 318I, noen som har en ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Har du el vinduer? i såfall fungerer di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 har el vinduer ja, og de fungerer, men er litt jalla kobla med noen strømtyver så kan hende det ikke går strøm i org ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Okei. Da ville jeg sjekket comfortreleet Den styrer bla. Takluke og el vinduer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 det sitter under rattet om jeg ikke husker helt feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 mye koster et slikt relé da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Ja på e36 mener jeg å huske at det sitter under ved rattstammen ja. Veit ikke helt prisen men sikkert ikke dyre greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 reléet funker tydelighvis, d tikker når jeg rikler litt på ledningene til det, men har fortsatt ikke strøm til takluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hva mener du med tikker? Det betyr ikke at releet er i orden for det sikkert. Ville sjekket ut dette litt nermere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå