Maggi808 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Bmw E39 Sedan 528i Kjørecomputer (High OBC) Sier: Check brake fluid, Check coolant level, Selflevel Suspinact men er bra med kjølevæske, er bra med bremsevæske og bilen har ikke nivåregulering har verken luftbelger og alt det der.. kan speedometeret ha vært bytta ellernoe? hadde hjelpi med sletting hos bmw? Håper på respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Kan være dårlige sensorer i beholderene også. Om det har blitt bytta og ikke koda, vil du mest sansunelig ha en rød liten prikk ved siden av km stand. Kan jo være greit å få sletta det, og eventuelt sjekka om det ligger inne noe feilkoder. Sjekk diagnosetråden i signaturen min, der er en liste med folk som kan ta diagnose privat for deg, er du heldig er det noen i området der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Ser du bor i skien... Jeg kan slette feilmeldingene for deg... Hvis du gidder å kjøre til Heistad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 takker for svar oleo: å, hehe jøss takker! det gjør jeg gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 takker for svar oleo: å, hehe jøss takker! det gjør jeg gjerne! Sendte deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå