sorzy Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hehe, stemmer veldig bra det, vink litt hardere neste gang så stopper jeg Det eneste jeg la merke til når jeg kjørte ut var en 5-serie med bakfelger som var litt for ekstreme imo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hehe, skal vinke så hardt jeg kan neste gang! Jeg sto lenger bort, men la også merke til 5'ern med noen ymse felger, var en ok 3'er der også så nesten et lite BMW treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Endelig en god nyhet: http://www.h-r.com/gb/n_news.php?id=923 New for the BMW F30 Sedan xDrive 4WD, Type 3L Sport Springs 28832-1, lowering approx. 40mm Noen som kan anbefale noen som leverer H&R? Og hvor i Oslo/Akershus/omegn jeg kan få de montert og kontrollert hjulstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 GS selger HR de,tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Argh, fikk vite i dag at M Performance eksos ikke kan leveres før et stykke ut i juli Dette ble bestilt samtidig med bilen i mars i år! Nesten så jeg vurderer alternativer nå, må sjekke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Magnaflow, noe billigere, og tør å påstå at det er tøffere lyd! Hør med Freddy hos Bilens Eksosanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Ok, skal sjekke. Det du har montert er opprinnelig til 328 og så har de bare satt på en overgang eller? Jeg har allerede betalt for M Performance eksos, men kan jo enkelt bytte dette mot f.eks. frontleppe eller noe annet snacks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Ingen overgang såvidt jeg forsto, var fint lite modifikasjon i det hele tatt. Men du kan jo høre med Bilens Eksosanlegg om du har lyst på litt mer info. En til her inne med ny 3'er som monterte Magnaflow hos de etter han fikk høre min live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Like etter at H&R annonserte fjærer/senk til F30 xDrive (http://www.h-r.com/gb/n_news.php?id=923) bestilte jeg hos brakes.no. Veldig kjapp og grei service derfra, hentet fjærene i går: Så nå er det bare å finne noen som kan montere og ta en firehjulskontroll etterpå. Har sendt mail til Bavaria, men pga. ferietid spørs det om disse kommer på før mot slutten av juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Da er det bare en uke igjen til vekstedtime hos Bavaria for montering av (forhåpentligvis) M-Performance eksosanlegg og sort grill. Samt montering av H&R senk. Er egentlig mest spent på sistnevnte. Har også bestilt nye hjul, men mer om dette senere, først eksos og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Da er det bare en uke igjen til vekstedtime hos Bavaria for montering av (forhåpentligvis) M-Performance eksosanlegg og sort grill. Samt montering av H&R senk. Er egentlig mest spent på sistnevnte. Har også bestilt nye hjul, men mer om dette senere, først eksos og senk Felga du he kjøpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Tålmodighet min venn, alt til sin tid Først skal jeg ha på nye fjærer og diverse andre oppgraderinger. Deretter blir det felger, tar uansett litt tid med transport... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Mange oppgraderinger på gang her nå. Har fått montert H&R senk og M Performance eksos, skal ta noen bilder i morgen. Litt lavere bil ble utrolig mye bedre enn originalt selv om dette er det jeg vil kalle en moderat senking. I tillegg er felger mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 ^Kult med flere som har HRE felger. Så er det 19" eller 20" FlowForm, og hvor bestilte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Det ble 20" Kjøpte direkte fra HRE, de har en avdeling i Tyskland som håndterer salget (en meget hyggelig og hjelpsom kar som heter Alex), men jeg tror felgene ble sendt fra USA. Fikk også god pris på dekk som i utgangspunktet skulle monteres og balanseres før alt ble sendt til meg men her ble det noe kluss så dekkene kommer i egen forsendelse. Greit nok, skal alltids få montert de på en lokal dekk-sjappe. Måtte seff pakke ut godsakene og ta en titt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå