sorzy Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 ^Kult med flere som har HRE felger. Så er det 19" eller 20" FlowForm, og hvor bestilte du de? Forøvrig er dette din "skyld" Jeg ble fullstendig solgt av det bildet du postet i BMW-Bølla sin tråd, haha. Og dine HRE felger gjør seg ikke bort de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Haha, får håpe du blir fornøyd da. Er disse 20x8.5 ET35 + 20x10 ET40, og hvilken dekkdim går du for? Ser at disse ikke har isoporemballasje i topp og bunn av esken som på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Nesten riktig, felgene er 20x8.5 ET30 og 20x10 ET40. Dekkene blir 235/35 og 265/30. Jeg fikk god pris på et sett Vredestein Ultrac Vorti hjul, spent på hvordan de er i forhold til de originale rft-hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Oh Boy! Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Noen bilder fra i dag, her er bilde før senk: Og etter senk. Ganske moderat men jeg synes det gjorde mye for bilen. Bilde av endestussene etter endelig å ha fått montert M Performance eksos. Litt mere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Tidligere i uken fikk jeg også montert svart grill og frontleppe lakkert i bilens farge. Det er sånn fronten til M-pakke burde vært levert fra fabrikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hvor kjøpte du frontleppa? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Frontleppa er BMW originaldel (http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... inder.html) og jeg kjøpte den der jeg kjøpte bilen, hos Bavaria. Tror totalpris inkl. lakkering og montering kom på bortimot 10k, men de gjorde mye annet samme dag så kontakt lokalt BMW verksted og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Jeg har også tatt noen interiørbilder etter montering av karbondetaljer: Baksetet fikk også karbondeksel på håndtakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Frontleppa er BMW originaldel (http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... inder.html) og jeg kjøpte den der jeg kjøpte bilen, hos Bavaria. Tror totalpris inkl. lakkering og montering kom på bortimot 10k, men de gjorde mye annet samme dag så kontakt lokalt BMW verksted og spør. Takker. Hvordan monterer de denne? Hørt rykter om liming og det er jo litt kjett hvis man angrer, noe jeg tviler på, meeeen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 "Betalink adhesive recommended for installation". Uklart om de bruker det, men hvorfor i all verden vil noen ta bort leppa igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Godt spm, ser utrolig bra ut, bare litt bekymret for å kjøre i dyp snø med den. Leste nå at den skrus på fanger og at dobbeltsidig teip kunne brukes i tillegg til skruene. Vurderer denne sterkt, må bare få bilen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Se også tråden til BMWBølla, han har F31 med frontleppe uten senk. Når får du bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Se også tråden til BMWBølla, han har F31 med frontleppe uten senk. Når får du bilen din? Sjekket ut bilen hans, ser bra ut ulakkert og. Får min på onsdag, etter et trist år med en Ford i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå