mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Bilen kjøpte jeg helt orginal vanlig, og bygd om utvendig til M5 og satt inn M sports skinn interiør. Bilen er aldri vært vinterkjørt, og kjørt av eldre før meg. Gått 209.000 og er en 1997 modell. Det jeg har gjort: Nye angel eyes lykter foran Svart grill Nye sideblinklys sota Sota baklykter LED skiltlys M5 frontfanger M5 bakfanger M5 bakluke leppe 19 235 8" foran og 19 265 10" bak Senket med H&R senkesett AUX, blutooth (eller hvordan man skriver det) og usb med kobla til et lite annlegg (ikke alt for mye støy) Bytta fra stoff seter til sports skinn seter Bytta lister til svarte (i dag, så er ikke det på bilder, hehe) Nylig også byttet bremserør, nye bremseskiver samt klosser og strammet håndbrekk. Ellers er det mye orginal utstyr som: Telefon Multi ratt Strepnonic Klima Avtagbar hengerfeste+++ Før og etter; 6 Juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 På det ene bilde så står det en ferrari, er den din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 På det ene bilde så står det en ferrari, er den din? Nopp, kompis av meg sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 tøft! Fin den! Du forvandlet bilen fra en kjedelig 5`er til en tøff 5`er ! Hva er videre planer for bilen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 tøft! Fin den! Du forvandlet bilen fra en kjedelig 5`er til en tøff 5`er ! Hva er videre planer for bilen? =) Ja den er vill! helt sinnsyk lyd i den. Jobbet på Richy motor før, og sjefen har en C63 AMG med kompressor så ca 800 hk. sjekk den ut på finn, den ferrarien er ingenting i forhold. Ja tusen takk. Brukt penger og tid på denne nå. Videre planer er vel å fjerne lyddemperen og sote rutene + sette på en dtm leppe foran på fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 tøft! Fin den! Du forvandlet bilen fra en kjedelig 5`er til en tøff 5`er ! Hva er videre planer for bilen? =) Ja den er vill! helt sinnsyk lyd i den. Jobbet på Richy motor før, og sjefen har en C63 AMG med kompressor så ca 800 hk. sjekk den ut på finn, den ferrarien er ingenting i forhold. Ja tusen takk. Brukt penger og tid på denne nå. Videre planer er vel å fjerne lyddemperen og sote rutene + sette på en dtm leppe foran på fangeren sweet! Legg ut bilder når du har gjort det, gjerne før/etter bilder og bilder underveis, følger med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 tøft! Fin den! Du forvandlet bilen fra en kjedelig 5`er til en tøff 5`er ! Hva er videre planer for bilen? =) Ja den er vill! helt sinnsyk lyd i den. Jobbet på Richy motor før, og sjefen har en C63 AMG med kompressor så ca 800 hk. sjekk den ut på finn, den ferrarien er ingenting i forhold. Ja tusen takk. Brukt penger og tid på denne nå. Videre planer er vel å fjerne lyddemperen og sote rutene + sette på en dtm leppe foran på fangeren sweet! Legg ut bilder når du har gjort det, gjerne før/etter bilder og bilder underveis, følger med! =) Det skal jeg, takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hadde kanskje byttet ut de 4 sugerørene bak med noe litt grøvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 På det ene bilde så står det en ferrari, er den din? Nopp, kompis av meg sin Er det Tomas sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 På det ene bilde så står det en ferrari, er den din? Nopp, kompis av meg sin Er det Tomas sin? Nei, det er Faisal Bashir sin:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Hadde kanskje byttet ut de 4 sugerørene bak med noe litt grøvere Det er sant, har planer...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Bestilt øyelokk til den i dag, så kanskje den gjør fronten enda fetere kjøpt også eksos anlegg til den i dag, men etter å sendt den inn på verksted for å sveise den på ,sa de at eksos tanken var for liten. Kan det stemme siden det er 2,5 liter? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... f609096158 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... b7e132e2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Her er bildet av eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Håper du skal ha noen andre endestusser på den der og ikke kjøre med sånne avkappa jævelskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Håper du skal ha noen andre endestusser på den der og ikke kjøre med sånne avkappa jævelskap? Hadde tenkt til å sveise over andre endestusser, og det andre hølet til andre siden. Potta passa dessvere ikke på, så blir vel bare å fjerne lyddemper tror jeg:- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå