powerfulglenn Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 KJØR PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Var veldig interessert i den, kontaktet selgeren og han hadde ikke servicehefte, den var kollidert bak (derfor bytta til m6 fanger) og km standen var ikke sikker på om var korrekt eller ikke. Så jeg dropper det, og beholder E60n.. fant en 635d på finn, men feil farge og utstyr. Fått masse deler til e60n, det meste er sendt inn på lakk. Bilen er også på lakering nå for å fikse et par steinsprut osv. Legger ut bilder når alt er montert og bilen er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aabak Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 hvor har du fått tak i det nyrene som du har på E39'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 hvor har du fått tak i det nyrene som du har på E39'en ? Tenker du på selve nyrene, eller stripene som er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Bestilt nyrene fra Tyskland ihvertfall, og m sport stripene fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aabak Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Bestilt nyrene fra Tyskland ihvertfall, og m sport stripene fra ebay. Okei takk, syntes det er heftig rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Da var E39n solgt.. Blir snart ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Er på utkikk etter en 330 eller 328 med ess kompressor. Helst E46, men E36 funker også! Eller så handler jeg meg en nissan 200sx s14a.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Selger E60n min p.g.a hus prosjekt. Dette er billig for lav km stand og ganske greit utstyrt e60 525D m sport! Ta kontakt på mail eller telefon, ingen bytte. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Ble visst solgt etter et par timer på finn bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41688488&editAd=true E60 525DAT med masse utstyr selges billig! sjekk link for info! LAV KM STAND med full hefte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå