mpoorkar Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Noen som har fjerna lyddemper på 523i og vet hvordan det blir? har bestilt time i morgen, men vil bare være 100% sikker på at det blir bra og ikke for mye brøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Spacere på i dag, og lyd demper fjerna! Ble ganske pen 6 er lyd nå :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg veldig med M-pakke rundt om! Men ville gått for Orginale Hella lykter bak. For å gjøre rumpa enda finere, ville jeg også bestilt Eisenmann stusser, syns de er litt for spinklete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg veldig med M-pakke rundt om! Men ville gått for Orginale Hella lykter bak. For å gjøre rumpa enda finere, ville jeg også bestilt Eisenmann stusser, syns de er litt for spinklete. Takk skal du ha! Har de orginale Hella lyktene liggenes, bytter litt på da vettu hehe Ja må fikse mg nye eksos potter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg med M pakken, men M5 badgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg veldig med M-pakke rundt om! Men ville gått for Orginale Hella lykter bak. For å gjøre rumpa enda finere, ville jeg også bestilt Eisenmann stusser, syns de er litt for spinklete. Takk skal du ha! Har de orginale Hella lyktene liggenes, bytter litt på da vettu hehe Ja må fikse mg nye eksos potter... Da bytter du til Hella og fjerne M5 merket, så vil baken bli meget bra:) Men klart, det er din bil og du velger selv hva du vil ha på bilen din! Sjekk ut Eisenmann stusser, vil se meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg med M pakken, men M5 badgen? Bare pynt egentlig, kjøpte det fra ebay for noen kroner og skulle bare sjekke det ut! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjorde seg veldig med M-pakke rundt om! Men ville gått for Orginale Hella lykter bak. For å gjøre rumpa enda finere, ville jeg også bestilt Eisenmann stusser, syns de er litt for spinklete. Takk skal du ha! Har de orginale Hella lyktene liggenes, bytter litt på da vettu hehe Ja må fikse mg nye eksos potter... Da bytter du til Hella og fjerne M5 merket, så vil baken bli meget bra:) Men klart, det er din bil og du velger selv hva du vil ha på bilen din! Sjekk ut Eisenmann stusser, vil se meget bra ut Jepp, takker! m5 merke er bare for tull og pynt, fikk det billig på ebay så måtte bare sjekke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Blir pen denna! Gjorde seg med M-pakke! Spørsmål, har du de gamle frontlyktene liggende enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Blir pen denna! Gjorde seg med M-pakke! Spørsmål, har du de gamle frontlyktene liggende enda? Takk skal du ha! Tenker du på de lyktene som var orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Blir pen denna! Gjorde seg med M-pakke! Spørsmål, har du de gamle frontlyktene liggende enda? Takk skal du ha! Tenker du på de lyktene som var orginale? Jupp, så de hadde orange blink, noe jeg er ute etter til min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Pen bil! Fortjener polering denne. Så veldig matt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Blir pen denna! Gjorde seg med M-pakke! Spørsmål, har du de gamle frontlyktene liggende enda? Takk skal du ha! Tenker du på de lyktene som var orginale? Jupp, så de hadde orange blink, noe jeg er ute etter til min E39 Jaja de har jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Pen bil! Fortjener polering denne. Så veldig matt ut. Takk skal du ha! Bestilte faktisk time hos en kamerat av meg i går som eier bilpleie senter, så til uka så skal jeg sende inn for "full pakke" både rens invendig og polering osv utvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Tok ordentlig og grundig vask i dag! Litt dårlige bilder, men. Får xenon 8000K i dag, så kan legge ut et bildet av resultatet senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå