mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Her er andre bilen min, hatt i ca 4 år. Audi Q7 3.0TDI med chip ca 300hk. Planer om å bytte til BMW X6 Her er et "tøft" bildet jeg tok av E39n istad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Pen e39 du har her! Denne ferrarien, er det den som ble tatt av flommen? Vet ikke hvor du holder til men må bare spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Det jeg liker best med X6, er at det er en av få BMW du bare får med "stor" motor Enten 3.0l R6 med forskjellige turboer, eller 4,5l V8 i xDrive50i og X6 M Ikke noe X6 xDrive20d, og det er herlig. Selv 3.0d gjør 0-100 på 7,5 sekunder, noe som er ganske greit for 2,1 tonn med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Pen e39 du har her! Denne ferrarien, er det den som ble tatt av flommen? Vet ikke hvor du holder til men må bare spørre.[ Bilde ] hm.. neei så den her om dagen så tviler? holder til i fr.stad :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Det jeg liker best med X6, er at det er en av få BMW du bare får med "stor" motor Enten 3.0l R6 med forskjellige turboer, eller 4,5l V8 i xDrive50i og X6 M Ikke noe X6 xDrive20d, og det er herlig. Selv 3.0d gjør 0-100 på 7,5 sekunder, noe som er ganske greit for 2,1 tonn med bil. Det er sant! har planer om å bytte med M performance x35D ! Det er en med orginal 286 hk, så modde litt på den med nye felger, chippe den osv! Blir vel snart tenker jeg meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ikke fått montert de delene jeg har fått enda, men fikk montert LED skiltlys da det tok par sekunder nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Om noen selger E39 front leppa under M fangeren og bakrute senker +- andre deler så hadde det vært flott om du/dere sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Monterte øyelokk i dag, ble ikke så fælt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Du trenger penere framlykter. aE er prikkete på de du har. Må få noen med jevnt lys. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Du trenger penere framlykter. aE er prikkete på de du har. Må få noen med jevnt lys. Ellers ser det greit ut. Takk skal du ha. Skjønte ikke helt hva du mente med framlyktene? Kjøpte de helt nye for 2 mnd siden ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Liker at du kjører vanlige "gule" lys i ringene og grøftelysene. Mye kulere enn hvite/xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Liker at du kjører "gule" lys i ringene og grøftelysene. Mye kulere enn hvite/xenon Japp, prøver å ha en litt annen bmw enn lik som alle andre. F.eks så er det nesten ingen som har øyelokk, derfor vil jeg ha en litt mere "utafor" om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Du trenger penere framlykter. aE er prikkete på de du har. Må få noen med jevnt lys. Ellers ser det greit ut. Takk skal du ha. Skjønte ikke helt hva du mente med framlyktene? Kjøpte de helt nye for 2 mnd siden ish Spesielt på dette bildet ser du det godt. Her ser du at AE (Angel Eyes) ikke har jevnt lys rundt hele ringen. De har punkter med sterkere lys der det sitter lyspærer. Her er orginale AE. Ser de lyser jevnt i hele ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Åjaaa nå ser jeg det.. Lettere å bytte ringer bare da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Xenon 8000K montert i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå