mpoorkar Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Da er bilen ferdig vasket og klar for å bli foliert i hvit! Valgte hvit i og med at jeg ikke har sett så mange e39n 5 serie i hvit :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 følger med bestiller også coilovers snart.. skal sette på mindre hjul, valse de og senke den en del! Soting av ruter er også planene videre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Ble bra dette! Følger med Vurderer selv coilovers på min, men er ikke sikker på hvilke enda.. Jeg for min del trenger bare fremme, siden jeg har luftfjæring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Ble bra dette! Følger med Vurderer selv coilovers på min, men er ikke sikker på hvilke enda.. Jeg for min del trenger bare fremme, siden jeg har luftfjæring Takker jeg er ikke sikker på hvilket enda jeg heller, snakka med ESS tuning og de skulle sjekke ut om det ville gå bra med kompressor så brått blir det kanskje det og:D ja skjønner, syntes det er bøst når fronten er senka mer enn bak jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Viss du senker felgkanten'ish jamt med hjulbuen forran og bak får du akkurat passlig lav bil på 18/19" og bilen vil stuke litt forrover pga at hjulbuen bak er litt lavere enn den forran. Bilen virker litt mer aggresiv å se på og den ser ikke segen ut på ræva.. Pen bil, har du tenkt på å lavære og foliere taket å beholde det sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Enig, fint når fronten er litt lavere en bak Du får ta en titt på min E39 på forumet her om du vil. Er igjen noe før den blir strøken, men kommer med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Viss du senker felgkanten'ish jamt med hjulbuen forran og bak får du akkurat passlig lav bil på 18/19" og bilen vil stuke litt forrover pga at hjulbuen bak er litt lavere enn den forran. Bilen virker litt mer aggresiv å se på og den ser ikke segen ut på ræva.. Pen bil, har du tenkt på å lavære og foliere taket å beholde det sort? Skjønner! ja tenkte å ha svart tak, svart leppe foran på fanger, svart m tech lappea bak og svarte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Enig, fint når fronten er litt lavere en bak Du får ta en titt på min E39 på forumet her om du vil. Er igjen noe før den blir strøken, men kommer med tiden Send meg link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Enig, fint når fronten er litt lavere en bak Du får ta en titt på min E39 på forumet her om du vil. Er igjen noe før den blir strøken, men kommer med tiden Send meg link viewtopic.php?f=11&t=255874 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da blei det nye hjul på meg. Denne gangen ordentlig kant felger med breie hjul! Har ikke kommet så langt hvit fargen enda, men det kommer. Montert Keskin 225/30R18 foran 8" og 285/30R18 10-11" (?) bred bak. Sitter også på spacere foran og bak nå, så ble helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Vaska bimmern i dag og tok noen bilder Holder på å sette på led ringer, men er så sykt trangt så, men det kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Plasti dip spray er bestilt, så nå skal felgene plast dippes gråe :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42625591 satt å tittet litt på finn.no og kom over denne. Er det bare meg eller ser den helt rar ut?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 huff... stakakrs bil !!! Din derimot; ble nydelig med de felga og størrelsen, så bøst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå