Gå til innhold

Mpoorkar sin E39 M tech (Solgt) - E60 525D M sport (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble bra dette! Følger med :-)

Vurderer selv coilovers på min, men er ikke sikker på hvilke enda..

Jeg for min del trenger bare fremme, siden jeg har luftfjæring :-P

Takker :D jeg er ikke sikker på hvilket enda jeg heller, snakka med ESS tuning og de skulle sjekke ut om det ville gå bra med kompressor så brått blir det kanskje det og:D

ja skjønner, syntes det er bøst når fronten er senka mer enn bak jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du senker felgkanten'ish jamt med hjulbuen forran og bak får du akkurat passlig lav bil på 18/19" og bilen vil stuke litt forrover pga at hjulbuen bak er litt lavere enn den forran. Bilen virker litt mer aggresiv å se på og den ser ikke segen ut på ræva.. ;) Pen bil, har du tenkt på å lavære og foliere taket å beholde det sort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du senker felgkanten'ish jamt med hjulbuen forran og bak får du akkurat passlig lav bil på 18/19" og bilen vil stuke litt forrover pga at hjulbuen bak er litt lavere enn den forran. Bilen virker litt mer aggresiv å se på og den ser ikke segen ut på ræva.. ;) Pen bil, har du tenkt på å lavære og foliere taket å beholde det sort? :)

Skjønner! ja tenkte å ha svart tak, svart leppe foran på fanger, svart m tech lappea bak og svarte speil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da blei det nye hjul på meg. Denne gangen ordentlig kant felger med breie hjul! Har ikke kommet så langt hvit fargen enda, men det kommer.

Montert Keskin 225/30R18 foran 8" og 285/30R18 10-11" (?) bred bak. Sitter også på spacere foran og bak nå, så ble helt rått!

2gu9z3ulreg9j5n09nvd.jpg

bby676kmqd1o8g3ukddw.jpg

k0tx23zt1j8x2znls9hp.jpg

hkd7hflpovd3dp5gm5em.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...