RemiE39 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Det er ikke det, og den kostet ikke all verden heller så det er ikke verdens undergang om det ikke er den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 I dag har det vært en effektiv dag har fått byttet plugger, luft filter og fjære beins lager bak byttet til led pærer i interiør belysning og satt på en sånn tut på eksosen må ha noe mens jeg venter på nytt eksos anlegg:) får se om jeg får lagt ut bilder i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 vil gjerne se bilde av led interiør lysa hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Skal legge ut ett bilde senere i kveld jeg kjøpte dem på biltema dem er ikke så værst ingen andre som hadde inne nå. Og jeg tror jeg har M-tech understell når det står M-tech på demperen, da er det vel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Her kommer det noen bilder Den skal bli lavere Ble ikke som jeg ønsket med den eksos tuten Dårlig bilde, men ble ikke så aller verst med led lys Er ikke dette M understell? Står jo M-Tech og BMW merke. Dårlig bilde, alt var nesten slitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 skal du ha coilovers eller? så jo ganske greit ut med de led lysa tror jeg må prøve det og EDIT: hvilke pærer brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Har lyst på coliovers får se hva lommeboken sier foran så er det banan pærer ( tror det heter det) og bak er det samme som i park pærene kan finne artikel nr i morgen da er det lettere og finne dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 ja det hadde vært greit skal få på coilovers i morra, tuningart fra partsandretards:D så kan si i fra hvordan de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Har helt glemt og finne artikel nr Det blir knall med coilovers må sende bilde Hva kostet det settet? Og hva er senkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Er det noen som har erfaring med supersport black evolution coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 skal få opp bilde seinere i kveld var godt å få senka ja koster 2890 hos partsandretards http://www.partsandretards.no/senkesett ... /tuningart veldig fornøyd til nå har ikke testet så mye enda men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 sånn ikke skrudd helt ned foran, men helt i bunn bak 17" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Det ser veldig bra ut hva ga du for det settet der? og må få på litt større hjul hehe Jeg fikk satt inn en DAB spiller i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Kostet 2890 kr hos partsandretards:-D se linken over:-) Tror det blir noe 18" etterhvert:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 18 blir nok bra noen spesielle felger du har i tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå