RemiE39 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Da har jeg fått gjort litt på bilen i dag Fått tatt av listene over front lyktene og lagt på en litt mørk film på dem og fått sotet bak lyktene Også er den klar til og få ny front rute i morgen Håper på og få den litt ned snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 nei huff mye å velge mellom gs har jo mye kult da frister litt med gs performance d22/d44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 ble bra det hvilken film brukte du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Fin bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Slenger ut ett par bilder til [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] var ikke meningen at bildene skulle legge seg sånn Skulle til å si det, må snu bildene dine gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg brukte faktisk biltema film på lyktene skulle bare teste og se hvordan det ble er ganske fornøyd med resultatet Takker for komplimenter Har tatt bilder med telefonen, og er noe som skjer på opplastingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg brukte faktisk biltema film på lyktene skulle bare teste og se hvordan det ble er ganske fornøyd med resultatet Takker for komplimenter Har tatt bilder med telefonen, og er noe som skjer på opplastingen ja ble ikke verst det brukte biltema sin gule på frontlyktene mine, funka helt bra det har tenkt å sote alle etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå