Stene89 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Da var det på tide å se om det var noe interesse for min E36. Kjøpte denne litt på impuls, da jeg trengte bil fort som fy etter at min trofaste Toyota bruksbil takket for seg på 4k omdreininger. I hovedsak var jeg jo ute etter en E30, men var da ingen å finne i umiddelbar nærhet. Så da ble det storebror E36. Kan si at når jeg kjøpte bilen så var det dårlige foringer i fremstilling, samt kast i skiver. Bremsesylinderen gikk ikke tilbake å var bare tullete å kjøre når skivene fikk litt varmgang. Dette ble byttet meget fort, så gikk til innkjøp av en 325 fremstilling med Slisset/boret skiver, greenstuff klosser og powerflexforinger. Nå funker alt 100% som det skal. Samt at bilen har ettermontert coiloversett, men er ikke senket ubrukelig. Forsterket topplager bak, fra GS Performance. Bilen ble importert til Norge i 1998 og har svært lite rust. Noe er det selvsagt å finne, men ikke noe er bærende. Du har klassiske steder som litt i hjulbue kanten og nederst i valsen på dør. Har tittet etter det velkjente 3serie problemet, "subframe disaster" men ingenting tyder på at det har startet noe sprekkdannelse i rammen. Karossen er Sedan uten takluke. Tross kmstand, så går denne motoren meget pent med lite til ikke noe ventiltikking. Felger som følger med: 18" ANZ Nitro ET35 - 225/35/18 Potenza Helt strøkne. Men dog ikke di "kuleste" felgene i byen. 17" Originale BMW ET47 felger - 225/45/17 Vinterhjul, piggfritt. Kan følge med sort dashbord, med midtkonsoll og sorte dørpaneler. Bilen er EU-OK til 2014. Får dessverre ikke lagt opp mange bilder, da jeg sitter på Norges verste internett. Bilder kan sendes på MMS og jeg nåes på tlfnr: 47667816 Pris kommer helt ann på hvor kjapp handel vi kan få til. Men legger meg på 25-30.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erived03 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 sende bilder til 47677870 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Bilde bump? Fikk lastet opp ett hvertfall. Kan også byttes mot e30, som ikke er falleferdig å rusten. Sitter forresten uoriginal bakpotte fra Supersport/Sprint. Grom å mørk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Gått langt? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Trudde jeg hadde skrivd kmstand jeg, men uansett! Den er 302.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Bytte i E46? Link og info i signatur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå