Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortkoding/omprogrammering gjør feks TRF her på forumet.

Du kan kjøre med feilmelding, men da vil du ikke vite når det faktisk kommer en ekte feil.

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette fungerte på min bil også, hurra!

Hvilke del er det som egentlig er ødelagt? Er det selve EGR ventilen som gjør at bilen fusker, eller er det den vacum pumpa?

Skrevet

er selve egr-ventilen som er problemet, d som sker er at egr-ventilen soter igjen sånn at den ikke tetter eller setter seg fast sånn at den ikke tetter sikkelig. dermed får man formye eksos inn i forbrenningskammer som igjen fororsaker at bilen fjusker/drar dårlig ;)

Skrevet
Det lurer jeg på og. Bestilt ny vakum sak..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

har ikke hørt om at det er noen problemer med vakumpumpe bortsett fra at man kan høre at den surrer etter mann har stoppet. men dette gjør ikke noe, man kan også koble bort denne ventilen om mann vil. men er ikke noe vits i å gjøre det når man har blenda av egr fra før.

Skrevet

Altså.. jeg vil ha ting i orden så jeg skal skru fra hverandre hele skiten å rense det..

Skrevet
Altså.. jeg vil ha ting i orden så jeg skal skru fra hverandre hele skiten å rense det..

har prøvd, men gleden var kortvarig.

Skrevet
Aha. Har du fått programmert bort Emission meldinga da?

har ikke fått gjort det på denne bilen enda, men gjorde det på den gamle bilen jag hadde. Er travelt for tiden så har bare rukket å fått kobla bort egr så langt.

Skrevet

Tror også at det egr ventilen. Når jeg hadde den ut for rens før den ble koblet ut merket jeg at det skulle ganske mye krefter til for å få den til å åpne . Vet ikke om det er et symptom eller at den åpnet for mye . Uansett kommer aldri til å bry meg med å få den inn igjen eller ny. Bilen er en drøm uten. Skal bare få noen til å kode bort feilmeldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...