miata Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Finns det ett BMW verksted på Østlandet som kan oppgradere CD spilleren min til å spille av mp3 filer. Noen tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hei igjen, dette er der garantert noen som kan, (selv om jeg ikke kunne, og neppe BMW) men tipper det er en fordel for folk her inne å vite hvordan spiller og bil det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Tja, skal finnes noen BMW forhandlere som skal kunne fikse det.. Men iPod oppgradering er jo ett alternativ.. Men er litt allergisk mot slike epler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hva sa svensken? Hvis noen kan så kan jo alle (selvfølgelig), hvis man bare får nyss i hva som er trikset. Fant du ut om du hadde forberedelse for veksler? Tenker som så at det å få den til å spille mp3 cd er enten umulig eller bør gå ved en enkel software oppdatering. Aux har du vel, og USB monteringssats fant han ikke til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Han fant ikke USB motering. Eneste han kunne fikse var iPod interface. Husker ikke om bilen var forbered for skifter, men tror ikke det. har ikke Aux.. (ikke som jeg vet om) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Mulighet for mp3-CD-er kan enkelt aktiveres med koding. Alle e60-er har mulighet for aux, men om kontakten mangler, må det aktiveres med koding. Samme gjelder for iPod-interface. Skal man ha USB må man enten ettermontere nyere bluetooth-modul (MULF2), eller uoriginalt utstyr som f.eks. Dension (krever også koding). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 BMW koder om spilleren din så den kan spille MP3, jeg fikk ordna det på min 04 530d på Bavaria i Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå