Gå til innhold

Marcus' BMW E36 318is prosjekt: Video av falskluft

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har denne gått i Bodø? mener det nettopp ble solgt herfra

Stemmer det ;)

Men nå er bilen snart klar for eu-kontroll!

Har fått på fangere og lykter igjen. Ordna skikkelige fester til fangeren så den er ikke løs lengre heller.

Hvis noen har en m3 bakfanger til salgs så hyl ut :)

Slik ser fronten ut idag, tatt av de nederste øyelokka. Ah, var så mye bedre uten.

img986.jpg

Her er den pakninga som var gåen, 5 min å bytte :)

img990o.jpg

Også fått ordna sideblinkers. Må si det er ikke mye rust under bilen til at den er så gammel :)

Skrevet

Sleng inn noen andre bilder her av is'en som vi tok for ett par uker siden og litt min mens foxy vente på at det skal bli helg så han får kommet hjem til donningen sin.

Ikke alltid det går like bra over en snøklomp på veien for alle. Så her måtte det litt tauing til :)

1jx5xiujw7qyry01i9i1.jpg

ht2y2ah1ssyj6b9t2zng.jpg

Fra 17. mai :)

9ey20k2px65j0urk0y94.jpg

quwiaxc3mndj1f5smqgv.jpg

Skrevet
Sleng inn noen andre bilder her av is'en som vi tok for ett par uker siden og litt min mens foxy vente på at det skal bli helg så han får kommet hjem til donningen sin.

Ikke alltid det går like bra over en snøklomp på veien for alle. Så her måtte det litt tauing til :)

Bilde

Bilde

Fra 17. mai :)

Bilde

Bilde

Haha! skulle ikke mye til. Glad jeg ikke tok fangeren :D

Se sigurd hvor fornøyd han er på det bilde bakfra bilen, i forhold til meg som satt i førersete ganske pisst og forbanna :P

• 1 month later...
Skrevet
M-fanger bak så har du en ganske fin bil :)

Hehe, jepp er det som er planen :)

Har ikke gidda å oppdatert her da det var så lite respons, men kan jo nevne at bilen skal på eu på torsdag.

Har nye skiver bak, nye bremsesko, nye pakninger i diff (nå er den tett), ny olje på diff, 4 flunke nye dekk, felgene lakkeres snøhvit neste uke, ny lakk på sideskjørt neste uke, ny håndbrekkvaier, ny lambdasonde, ny tomgangsregulator, ny c-stolpe list, helt nye innerskjermer, nytt tårnlager fremme, swissvax leatherhealer på setene, og ja... er vel en del jeg har glemt.. ;)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...