wazzap Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Hei, Jeg er på jakt etter ny starter til bilen min og vurderer kjøpe en brukt men lurer på om det er noe spesielt jeg på passe på? Er alle starterne i E46 serien lik eller er det lik starter fra 316-320 etc etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Her er delenummer på starter og hva den passer til; http://bmwfans.info/parts/catalog/12427505995/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Takk for innspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Det kan være noe annet, har du tatt diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Er det mulig at diagnose systemet ikke klarer å slette gamle feil? ( benytter meg av OBD2 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Vet ikke, men jeg er svært usikker på slike systemer. Alle andre vet feks at INPA og DIS virker korrekt. Det samme gjelder egentlig BMWscanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ja, angret på ettertid ikke kjøpte bmwscanner med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Men en BMWscanner koster vel sånn ca 170,- tror jeg det var det jeg betalte for ca 3 uker siden. Det koster ikke så mye egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå